Instytucja: 

KŁODAWA

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KŁODAWA

    Dzień dobry,

    Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej według
    zadanych we wniosku pytań dotyczących raportu o stanie Gminy Kłodawa.
    Ad.1
    Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

    Ad.2
    a) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy, zebrane informacje przekazali do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu tj. zastępcy burmistrza,

    b) raport omawiany był z pracownikami ,

    c) raport napisała zastępca burmistrza na podstawie otrzymanych informacji od pracowników,

    d) nie ;

    e) nie ;

    f) nie dotyczy.

    Ad.3
    Informacja na temat zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Kłodawa za 2018 rok została podana do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty (strona internetowa, tablice ogłoszeniowe).

    W debacie mogli wziąć udział radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciał zabrać głos w debacie zobowiązany był złożyć pisemne zgłoszenie,poparte podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Miejskiej. Zgłoszenia mogły być składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja,podczas której miał być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy mogli być dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.

    Formularz zgłoszenia do debaty dostępny był na stronie internetowej gminy Kłodawa, a także w biurze Rady.

    Na stronie internetowej została zamieszczona treść Raportu o stanie Gminy Kłodawa za rok 2018.

    d) nie dotyczy,

    e) nie dotyczy,

    f) nie dotyczy,

    g) nie dotyczy,

    h) nie dotyczy.

    Ad.4 Podczas debaty głos zabrało 4 radnych.

    Ad.5 Mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.

    Ad.6 Mieszkańcy nie wypowiadali się.

    Pozdrawiam
    Izabela Nowak
    Kierownik Referatu Administracji i Kadr

    Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
    ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
    63 2730622 wew.111