Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŁO

    Twoja wiadomość

    Do: um@kolo.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 10.02.2020 14:38

    odczytano w dniu 10.02.2020 15:28.

  • FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - do sprawdzenia przez KOŁO

    Urząd Miejski w Kole poniżej udziela odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020 r.

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    Rada Miejska w Kole nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał głos jeden radny.

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Nikt nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Mieszkańcy nie wypowiedzieli się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

    Monika Ciesielska

    Sekretarz Miasta Koła

    Tel. (63) 26 27 580

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO), informujemy, że :

    1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Kole danych osobowych jest Burmistrz Miasta Koła z siedzibą przy ul. Stary Rynek 1, 62-600 Koło.

    2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Galińską z którą można skontaktować się pod adresem mailowym <mailto:inspektor@osdidk.pl> inspektor@osdidk.pl, tel. 531 641 425.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO w celu obsługi korespondencji z administratorem oraz wypełnienia przez niego zadań określonych w przepisach szczególnych określających zakres jego działania np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub innego działania wynikającego z przepisów prawa, umowy lub Pani/Pana zgody.

    4. Pani/Pana dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.

    6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych, może je Pani/Pan sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Ma Pani/Pan także prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    7. Gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody informujemy więc, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

    8. W przypadku, gdy nie poda nam Pani/Pana swoich danych osobowych nie będziemy mogli rozpatrzyć zgłoszonej przez Pani/Pana sprawy i informować o niej drogą elektroniczną.

    9. Przysługuje Pani/Panu także skarga do organu do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania

    Załączniki

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odp. na wniosek przez KOŁO

    Urząd Miejski w Kole poniżej udziela odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020
    r.

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym?

    Rada Miejska w Kole nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
    do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
    jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
    osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
    można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
    możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
    samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
    nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
    podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
    Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał głos jeden radny.

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
    o stanie gminy?

    Nikt nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie
    gminy.

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy?

    Mieszkańcy nie wypowiedzieli się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

    Monika Ciesielska

    Sekretarz Miasta Koła

    Tel. (63) 26 27 580

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
    takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
    ochronie danych - dalej RODO), informujemy, że :

    1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Kole
    danych osobowych jest Burmistrz Miasta Koła z siedzibą przy ul. Stary Rynek
    1, 62-600 Koło.

    2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Galińską z
    którą można skontaktować się pod adresem mailowym
    <mailto:inspektor@osdidk.pl> inspektor@osdidk.pl, tel. 531 641 425.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit a
    RODO w celu obsługi korespondencji z administratorem oraz wypełnienia przez
    niego zadań określonych w przepisach szczególnych określających zakres jego
    działania np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub innego
    działania wynikającego z przepisów prawa, umowy lub Pani/Pana zgody.

    4. Pani/Pana dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie
    podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z
    obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.

    6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych, może
    je Pani/Pan sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Ma Pani/Pan także
    prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
    sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    7. Gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody informujemy
    więc, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

    8. W przypadku, gdy nie poda nam Pani/Pana swoich danych osobowych nie
    będziemy mogli rozpatrzyć zgłoszonej przez Pani/Pana sprawy i informować o
    niej drogą elektroniczną.

    9. Przysługuje Pani/Panu także skarga do organu do organu nadzorczego -
    Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie
    Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
    ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
    również w formie profilowania

    Z poważaniem

    Monika Ciesielska

    Sekretarz Miasta Koła

    Tel. (63) 26 27 580

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
    takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
    ochronie danych - dalej RODO), informujemy, że :

    1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Kole
    danych osobowych jest Burmistrz Miasta Koła z siedzibą przy ul. Stary Rynek
    1, 62-600 Koło.

    2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Galińską z
    którą można skontaktować się pod adresem mailowym
    <mailto:inspektor@osdidk.pl> inspektor@osdidk.pl, tel. 531 641 425.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit a
    RODO w celu obsługi korespondencji z administratorem oraz wypełnienia przez
    niego zadań określonych w przepisach szczególnych określających zakres jego
    działania np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub innego
    działania wynikającego z przepisów prawa, umowy lub Pani/Pana zgody.

    4. Pani/Pana dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie
    podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z
    obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.

    6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych, może
    je Pani/Pan sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Ma Pani/Pan także
    prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
    sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    7. Gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody informujemy
    więc, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie.

    8. W przypadku, gdy nie poda nam Pani/Pana swoich danych osobowych nie
    będziemy mogli rozpatrzyć zgłoszonej przez Pani/Pana sprawy i informować o
    niej drogą elektroniczną.

    9. Przysługuje Pani/Panu także skarga do organu do organu nadzorczego -
    Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie
    Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
    ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
    również w formie profilowania.

    Załączniki

    • image001_0594oQY.jpg (nieskanowany) Skanuj