Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TUREK
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<{{ email }}> o 10.02.2020 15:03To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o11.02.2020 08:23 -
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TUREK
Turek, 12 marca 2020 r.
OR-OG.1431.4.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co
następuje:Ad. 1) Rada Gminy Turek nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.Ad. 2) Raport o stanie gminy Turek za 2018 rok przygotowała firma zewnętrzna
we współpracy z wyznaczoną w Urzędzie Gminy osobą/osobami.Ad. 3) O tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści
ww. raportu informowano społeczność lokalną na stronie internetowej gminy
lub w Biuletynie Informacji Publicznej.Ad. 4) Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.Ad. 5) Mieszkańcy Gminy Turek nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie
na temat raportu o stanie gminy.Ad. 6) Nie dotyczy.
Z poważaniem
/-/ Ewelina Pietrzak
Inspektor
Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700 Turek
www.bip.gmina.turek.pl <http://www.bip.gmina.turek.pl/>
(63) 279 40 84
-
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TUREK
Turek, 12 lutego 2020 r.
OR-OG.1431.4.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co
następuje:Ad. 1) Rada Gminy Turek nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.Ad. 2) Raport o stanie gminy Turek za 2018 rok przygotowała firma zewnętrzna
we współpracy z wyznaczoną w Urzędzie Gminy osobą/osobami.Ad. 3) O tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści
ww. raportu informowano społeczność lokalną na stronie internetowej gminy
lub w Biuletynie Informacji Publicznej.Ad. 4) Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.Ad. 5) Mieszkańcy Gminy Turek nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie
na temat raportu o stanie gminy.Ad. 6) Nie dotyczy.
Z poważaniem
/-/ Ewelina Pietrzak
Inspektor
Urząd Gminy Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700 Turek
www.bip.gmina.turek.pl <http://www.bip.gmina.turek.pl/>
(63) 279 40 84