Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZYDŁÓW
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@szydlow.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
-
Gmina SZYDŁÓW - odpowiedź przez SZYDŁÓW
Witam uprzejmie.
Odpowiadając na prośbę z dnia 11.02.2020 r. UMiG Szydłów przedstawia
następujące informacje:*Ad. 1.*
Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.*Ad. 2.*
Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej - sekretarza gminy.*Ad. 3. *
Mieszkańców gminy poinformowano o czasie i sposobie zabierania głosu na
temat treści raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r. poprzez:
- informację na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej,
- informacje Burmistrza Gminy przekazywane podczas spotkań z
mieszkańcami gminy.*Ad. 4. *
Żaden radny nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy Szydłów za 2018 r.***Ad. 5. *
Żaden z mieszkańców gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r.***Ad. 6. *
Żaden z mieszkańców gminy nie wypowiedział się w debacie na temat
raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r.Z poważaniem - Janusz Sowa - UMiG Szydłów