Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SOŚNO

    Twoja wiadomość

    Do: gmina@sosno.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 2020-01-20 09:48

    odczytano w dniu 2020-01-20 10:08.

  • odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (1) przez SOŚNO

    Urząd Gminy Sośno przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek
    o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 stycznia 2020 r. w sprawie
    raportu o stanie gminy.

    Pozdrawiam

    Danuta Zenel

    Urząd Gminy Sośno

    Ul. Nowa 1

    89-412 Sośno

    Tel. 52 389-01-16

    Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.Ta wiadomość
    jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo
    tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z
    nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości,
    to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie,
    dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej
    informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.

    Administratorem danych jest Urząd Gminy Sośno z siedzibą przy ul. Nowa 1 w
    Sośnie (kod pocztowy: 89-412), tel.: 52 389 01 33, adres e-mail:
    sekretariat@sosno.pl <mailto:sekretariat@sosno.pl> . Kontakt email do
    inspektora ochrony danych p. Adama Ostrowskiego: <mailto:iod@sosno.pl>
    iod@sosno.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych
    osobowych przez Urząd Gminy Sośno. Dane będą przetwarzane na podstawie art.
    6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, w celu
    rozpatrzenia przesłanej korespondencji. Dane osobowe mogą być przekazywane
    podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj.
    dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie przepisów prawa
    powszechnie obowiązującego (przykład: na wniosek sądu, Policji). Dane będą
    przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami dotyczącymi
    narodowego zasobu archiwalnego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do
    Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
    ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
    przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do
    Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
    warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

    Załączniki