Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚLIWICE

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@sliwice.pl.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

  • Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚLIWICE

    SG.1431.1.2020                                 Śliwice,21.01.2020

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

    W odpowiedzi na złożony wniosek udzielam odpowiedzi na pytania:

        Piotr Spica

    Sekretarz Gminy

    tel. 523340730
    e-mail: sekretarz@sliwice.pl

    <https://sliwice.pl>*Urząd Gminy Śliwice*
    ul. Ks. Dr. St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice
    tel. (52)3340710
    e-mail: gmina@sliwice.pl
    www: sliwice.pl

    Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
    Please take care of the environment - think before you print!

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Śliwice. Adres
    Korespondencyjny: ul. Ks. dr St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, adres
    e-mail: gmina@sliwice.pl, numer telefonu: 523340710. Dane osobowe będą
    przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji oraz obsługi zapytań.
    Więcej na temat przysługujących praw, w tym informacji na temat
    przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej
    bip.sliwice.pl.

    Załączniki