'

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBAWKA

    Twoja wiadomość

    Do: lubawka@lubawka.net.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 2020-02-03 07:56

    odczytano w dniu 2020-02-03 08:01.

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie gminy Lubawka przez None

    Witam,

    w odpowiedzi na wniosek, który wpłynął do Urzędu Miasta Lubawka w dniu 03
    lutego 2020 r. przesyłam skan odpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Pozdrawiam
    Elżbieta Wołowiec
    Urząd Miasta Lubawka
    tel. kom. 516-322-887

    <http://www.lubawka.eu/> http://www.lubawka.org.pl/um/stopka720.png

    Gmina Lubawka
    Adres: Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka
    Telefon: +75 741 15 88, e-mail: <mailto:lubawka@lubawka.eu>
    lubawka@lubawka.eu
    Nr Konta: 14 1600 1462 1837 1762 8000 0001

    Niniejsza wiadomość możne zawierać informacje poufne, w tym informacje
    stanowiące tajemnice. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub otrzymali
    Państwo te wiadomość przez pomyłkę, prosimy niezwłocznie powiadomić nadawcę
    i usunąć otrzymana wiadomość. W takim przypadku ujawnienie, kopiowanie i
    posługiwanie się treścią wiadomości jest zabronione i może być objęte
    sankcjami przewidzianymi prawem. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
    jest Burmistrz Miasta Lubawka, Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest
    pracownik Urzędu Miasta w Lubawce - kontakt <mailto:iodo@lubawka.eu>
    iodo@lubawka.eu. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przyjęcia
    zgłoszenia lub zapytania kierowanego poprzez email (podstawa prawna art 6
    ust. 1 lit f RODO - prawnym interesem jest udzielenie odpowiedzi na
    nadesłane zapytanie), prowadzeniem działań marketingowych własnych usług
    poprzez email (art 6 ust. 1 lit f - prawnym interesem jest oferowanie
    własnych usług), realizacji umowy (art 6 ust.1 lit b RODO).

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

    Załączniki

    • image001_WAL8lLi.png (nieskanowany) Skanuj
    • wniosek_o_udostępnienie_informacji_publicznej_-_odpowiedź.pdf (nieskanowany) Skanuj