Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MIĘDZYBÓRZ
Międzybórz, dnia 5.02.2020 r.
Or. 1431.3.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 02-605 Warszawa{{ email }}
<mailto:{{ email }}>W odwiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej złożony w dniu
3.02.2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej informuję, że:1. Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym.
2. Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i przekazywali informacje do koordynatora – sekretarza.
3. O możliwości zabrania głosu nad raportem przez społeczność lokalną
informowano mieszkańców w biuletynie informacji publicznej oraz na
gminnych tablicach ogłoszeń.
4. Dane dotyczące punków 4, 5, 6 wniosku stanowią informację publiczną
udostępnioną w biuletynie informacji publicznej Gminy Międzybórz.
Informacje te zawarte są protokole z obrad Sesji Rady Miejskiej w
Międzyborzu z dnia 17.06.2019 r., który dostępny jest pod adresem
http://www.bip.miedzyborz.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1756&dok_id=5031--
Przemysław Sadowski
Sekretarz Miasta i Gminy Międzybórz
{{ email }}
tel. 62 785 60 26Urząd Miasta i Gminy Międzybórz
ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz
{{ email }}
tel. 62 785 60 19
Klauzula informacyjna RODO:
http://www.bip.miedzyborz.pl/content.php?cms_id=1619||m=3 -
Re: odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MIĘDZYBÓRZ
W nawiązaniu do przesłanej odpowiedzi informuję, że przesłałem błędny
link do protokołu z sesji 17.06.2019 r. za co przepraszam.
Właściwy protokół znajduje się pod linkiem
http://www.bip.miedzyborz.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1756&dok_id=4970--
Przemysław Sadowski
Sekretarz Miasta i Gminy Międzybórz
{{ email }}
tel. 62 785 60 26Urząd Miasta i Gminy Międzybórz
ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz
{{ email }}
tel. 62 785 60 19
Klauzula informacyjna RODO:
http://www.bip.miedzyborz.pl/content.php?cms_id=1619||m=3W dniu 05.02.2020 o 14:52, Przemysław Sadowski pisze:
>
> Międzybórz, dnia 5.02.2020 r.
>
> Or. 1431.3.2020
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 02-605 Warszawa
>
> {{ email }}
> <mailto:{{ email }}>
>
> W odwiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej złożony w
> dniu 3.02.2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej informuję, że:
>
> 1. Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym.
> 2. Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy
> wydziałów i przekazywali informacje do koordynatora – sekretarza.
> 3. O możliwości zabrania głosu nad raportem przez społeczność lokalną
> informowano mieszkańców w biuletynie informacji publicznej oraz na
> gminnych tablicach ogłoszeń.
> 4. Dane dotyczące punków 4, 5, 6 wniosku stanowią informację
> publiczną udostępnioną w biuletynie informacji publicznej Gminy
> Międzybórz. Informacje te zawarte są protokole z obrad Sesji Rady
> Miejskiej w Międzyborzu z dnia 17.06.2019 r., który dostępny jest
> pod adresem
> http://www.bip.miedzyborz.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1756&dok_id=5031
>
>
> --
> Przemysław Sadowski
> Sekretarz Miasta i Gminy Międzybórz
> {{ email }}
> tel. 62 785 60 26
>
> Urząd Miasta i Gminy Międzybórz
> ul. Kolejowa 13, 56-513 Międzybórz
> {{ email }}
> tel. 62 785 60 19
> Klauzula informacyjna RODO:
> http://www.bip.miedzyborz.pl/content.php?cms_id=1619||m=3