Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DMOSIN
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:01odczytano w dniu 03.02.2020 09:45.
-
RE: Odpowiedź na wniosek o informaje publiczną - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None
SG.1431.3.2020
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie ZarząduSieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznych złożony na
podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska, uprzejmie informuję iż:Ad. 1) Zgodnie z art. 28aa ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym rada gminy
może określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dotyczące raportu. Rada
Gminy Dmosin nie przyjmowała tego typu uchwały.Ad. 2) nad przygotowywaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informacje do sekretarza i wójta gminyAd. 3) informowano w Biuletynie Informacji Publicznej
Ad. 4) w zaplanowanej debacie radni nie zabierali głosu
Ad. 5) nie było zgłoszeń mieszkańców
Ad. 6) nie było
Z poważaniem
Jolanta Wojciechowska
Sekretarz Gminy Dmosin
Urząd Gminy Dmosin
Dmosin 9
95-061 Dmosin
Tel. 46 874-62-94
601 204 847
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s.1), tzw. RODO,
informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dmosin
reprezentowana przez Wójta Gminy.
W celu udzielenia Państwu informacji dotyczących Administratora Danych,
Inspektora ochrony danych osobowych, celów i podstaw przetwarzania danych,
odbiorcach danych, okresu przechowywania danych, przysługujących Państwu
prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, przygotowaliśmy
dla Państwa specjalną stronę
<https://dmosin.pl/wiadomosci/792/wiadomosc/149793/ogolna_klauzula_informacy
jna_rodo>
https://dmosin.pl/wiadomosci/792/wiadomosc/149793/ogolna_klauzula_informacyj
na_rodo, na której znajdą Państwo informacje na wskazany powyżej temat.
Prosimy o zapoznanie się ze wskazanymi informacjami. W razie jakichkolwiek
pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji. -
RE: Odpowiedź na wniosek o informację publiczną - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DMOSIN
SG.1431.4.2020
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie ZarząduSieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznych złożony na
podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska, uprzejmie informuję iż:Ad. 1) Zgodnie z art. 28aa ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym rada gminy
może określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dotyczące raportu. Rada
Gminy Dmosin nie przyjmowała tego typu uchwały.Ad. 2) nad przygotowywaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informacje do sekretarza i wójta gminyAd. 3) informowano w Biuletynie Informacji Publicznej
Ad. 4) w zaplanowanej debacie radni nie zabierali głosu
Ad. 5) nie było zgłoszeń mieszkańców
Ad. 6) nie było
Z poważaniem
Jolanta Wojciechowska
Sekretarz Gminy Dmosin
Urząd Gminy Dmosin
Dmosin 9
95-061 Dmosin
Tel. 46 874-62-94
601 204 847
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s.1), tzw. RODO,
informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dmosin
reprezentowana przez Wójta Gminy.
W celu udzielenia Państwu informacji dotyczących Administratora Danych,
Inspektora ochrony danych osobowych, celów i podstaw przetwarzania danych,
odbiorcach danych, okresu przechowywania danych, przysługujących Państwu
prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, przygotowaliśmy
dla Państwa specjalną stronę
<https://dmosin.pl/wiadomosci/792/wiadomosc/149793/ogolna_klauzula_informacy
jna_rodo>
https://dmosin.pl/wiadomosci/792/wiadomosc/149793/ogolna_klauzula_informacyj
na_rodo, na której znajdą Państwo informacje na wskazany powyżej temat.
Prosimy o zapoznanie się ze wskazanymi informacjami. W razie jakichkolwiek
pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.