Instytucja: 

OZORKÓW

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Nieznane

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź na wystąpienie z dnia 3 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej przez None

    Ozorków, dnia 10 lutego 2020 roku


    Sieć Obywatelska Watchdog Polska


    02-605 Warszawa, ul. Ursynowska 22/2

    Odpowiadając na Państwa wystąpienie z dnia 3 lutego 2020 r. o
    udostępnienie informacji publicznych informuję, iż:

    1) Rada Miejska w Ozorkowie nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
    wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy
    o samorządzie gminnym;

    2) ww. raport był opracowywany przez pracowników poszczególnych
    wydziałów Urzędu Miejskiego w Ozorkowie, którzy składali informacje do
    koordynatora;

    3) społeczność lokalna została poinformowana o możliwości zabrania
    głosu na temat treści ww. raportu poprzez oficjalną stronę internetową Gminy
    Miasto Ozorków, pismo samorządowe "Wiadomości Ozorkowskie", a także poprzez
    wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim.

    Odpowiadając na zapytania zawarte w punktach 4-6 Państwa wystąpienia
    informuję, iż ww. raport był przedmiotem obrad XIV sesji Rady Miejskiej w
    Ozorkowie, odbytej w dniu 27 czerwca 2019 roku; protokół z przebiegu obrad
    sesji jest dostępny w BIP: WWW.ozorkow.bip.net.pl (ścieżka dostępu: prawo
    lokalne - uchwały Rady Miejskiej - uchwały Rady Miejskiej w Ozorkowie w roku
    2019 - sesja nr XIV z dnia 27 czerwca 2019 r.), natomiast zapis
    multimedialny przebiegu obrad jest dostępny pod adresem:
    <https://www.youtube.com/channel/UCtmalSGNZwH050SJBO41iBw>
    https://www.youtube.com/channel/UCtmalSGNZwH050SJBO41iBw .

    Sławomira Skowrońska

    Inspektor ds. obsługi Biura Rady Miejskiej w Ozorkowie

    Urząd Miejski w Ozorkowie

    95-035 Ozorków, ul. Wigury 1

    Tel: (42) 710 31 43 lub 509 204 577