Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dnia 3 lutego 2020 BS.1431.8.2020 przez TUSZYN
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Szanowni Państwo,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
informuję, iż udostępniam informację publiczną w następującym zakresie:
1) Tak;
2) a;
3) b;
4. 3 radnych,
5. 1 mieszkaniec,
6. 1 mieszkaniec.
Z poważaniem
Beata Krawczyk
Sekretarz Gminy Tuszyn
tel.: 42 232 13 83 w. 22.
Klauzula Informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Gminie Tuszyn jest Burmistrz
Miasta Tuszyna, z siedzibą ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, kontakt mailowy
pod adresem: {{ email }}, kontakt telefoniczny 42 614-34-26;1. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e-mail:
{{ email }}; kontakt listowny na adres: 95-080 Tuszyn ul. Piotrkowska
2/4; kontakt telefoniczny pod nr: 42 614 34 26 wew. 28;1. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
celu udzielenia lub odmowy udzielenia informacji publicznej na podstawie ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty uczestniczące w
realizacji zadania, z którymi Gmina Tuszyn podpisała umowę o współpracę oraz
podmioty uprawnione przez przepisy prawa;1. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji
celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji
określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych;2. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przysługują Panu/Pani
następujące uprawnienia:- dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
- żądania ich sprostowania,
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
Z zastrzeżeniem odrębnych przepisów, które mogą ograniczyć wszystkie bądź
poszczególne prawa.Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na
adres AD lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na
{{ email }};1. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - gdy uzna
Pan/Pani, że przetwarzanie dotyczące danych osobowych narusza przepisy RODO;1. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w ściśle określonym,
minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu;1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może
skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia sprawy;10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane;11. Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż
cel, w którym dane osobowe zostały zebrane zostanie Pan/Pani o tym
poinformowany/a.