Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SŁUPNO
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej,
w sposob żądany we wniosku tj. przesłanie odpowiedzi na wskazany adres poczty
elektronicznej, e-mail:[{{ email }}](mailto:{{ email }})
Z wyrazami szacunku,
Emilia Adamkowska
Biuro Rady i Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Słupnie
ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno
tel. 24 2679588
Patrycja Parys
Sekretariat
Urząd Gminy w Słupnie
ul. Miszewska 8a
09-472 Słupno
tel. 24 267-95-60<!doctype html>
<html>
<head>
<meta charset="UTF-8">
</head>
<body>
<div>
<div>
Dzień dobry,
</div>
<div>
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej, w sposób żądany we wniosku tj. przesłanie odpowiedzi na wskazany adres poczty elektronicznej, e-mail:
</div>
<a href="mailto:{{ email }}">{{ email }}</a>
<div>
<br>
</div>
<div>
Z wyrazami szacunku,
</div>
<div>
Emilia Adamkowska
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Biuro Rady i Informacji Publicznej
</div>
<div>
Urzędu Gminy w Słupnie
</div>
<div>
ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno
</div>
<div>
tel. 24 2679588
</div>
</div>
<div class="io-ox-signature">
<p>Patrycja Parys<br></p>
<p>Sekretariat <br>Urząd Gminy w Słupnie<br>ul. Miszewska 8a<br>09-472 Słupno<br>tel. 24 267-95-60<br></p>
</div>
<blockquote type="cite">
<div>
---------- Pierwotna wiadomość ----------
</div>
<div>
Od: obsługa rady <
<a href="mailto:{{ email }}">{{ email }}</a>>
</div>
<div>
Do: "
<a href="mailto:{{ email }}">{{ email }}</a>" <
<a href="mailto:{{ email }}">{{ email }}</a>>
</div>
<div>
Data: 24 lutego 2020 09:39
</div>
<div>
Temat: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Dzień dobry,
</div>
<div>
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej, w sposób żądany we wniosku tj. przesłanie odpowiedzi na wskazany adres poczty elektronicznej, e-mail:
</div>
<div>
<a href="mailto:{{ email }}">{{ email }}</a>
<br>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Z wyrazami szacunku,
</div>
<div>
Emilia Adamkowska
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Biuro Rady i Informacji Publicznej
</div>
<div>
Urzędu Gminy w Słupnie
</div>
<div>
ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno
</div>
<div>
tel. 24 2679588
</div>
</blockquote>
</body>
</html>