Instytucja: PIECHOWICE
Monitoring: Monitoring mediów samorządowych
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
W związku z otrzymaniem wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 16 lipca br. poniżej przesyłam stosowną odpowiedź:
Ad. 1 czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?
TAK
Ad. 2 jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy.
Miesięcznik pn. „Informator Piechowicki”
strona internetowa Miasta Piechowice http://piechowice.pl/
Wydział odpowiedzialny za publikację: Referat Spraw Społecznych
Osoba odpowiedzialna za realizację publikacji: Anna Szalej – John Kierownik Referatu Spraw Społecznych w tym stanowisko ds. turystyki, promocji miasta i sportu.
Ad. 3 prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie:
http://piechowice.pl/
http://piechowice.pl/informator
Ad. 4 jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie:
TAK
Ad. 5 jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.
w załączeniu
Ad. 6 prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
L.p
Rodzaj wydatków
2015
2016
2017
I półrocze 2018
1
Porozumienie ze Starostwem Powiatowym o wzajemnej promocji
5 000,00 zł
5 000,00 zł
5 000,00 zł
5 000,00 zł
2
Materiały promocyjne
5 721,96 zł
3 690,00 zł
1 690,70 zł
4 920,00 zł
3
Obsługa medialna Miasta
15 530,00 zł
15 990,00 zł
14 760,00 zł
7 380,00 zł
4
Informator Piechowicki
29 880,00 zł
33 000,00 zł
34 200,00 zł
14 450,00 zł
5
Usługi związane z wydaniem materiałów promocyjnych
2 775,50 zł
4 190,00 zł
4 957,84 zł
2 124,75 zł
6
Publikacje promujące miasto
3 795,00 zł
12 800,00 zł
19 974,17 zł
7 165,00 zł
W zastępstwie Kierownika Referatu Spraw Społecznych
Ilona Ulanecka
Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii
Urząd Miasta Piechowice
Tel. 75 75 48 909
From: Sekretariat- Urząd Miasta Piechowice
Sent: Tuesday, July 24, 2018 7:49 AM
To: 'Promocja UM Piechowice'
Subject: FW: Wniosek o informacje publiczną
From: sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, July 16, 2018 9:05 AM
To: sekretariat@piechowice.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W związku z otrzymaniem wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 16 lipca br. poniżej przesyłam stosowną odpowiedź:
Ad. 1 czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?
TAK
Ad. 2 jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy.
Miesięcznik pn. „Informator Piechowicki”
strona internetowa Miasta Piechowice http://piechowice.pl/
Wydział odpowiedzialny za publikację: Referat Spraw Społecznych
Osoba odpowiedzialna za realizację publikacji: Anna Szalej – John Kierownik Referatu Spraw Społecznych w tym stanowisko ds. turystyki, promocji miasta i sportu.
Ad. 3 prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie:
http://piechowice.pl/
http://piechowice.pl/informator
Ad. 4 jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie:
TAK
Ad. 5 jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.
w załączeniu
Ad. 6 prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
L.p
Rodzaj wydatków
2015
2016
2017
I półrocze 2018
1
Porozumienie ze Starostwem Powiatowym o wzajemnej promocji
5 000,00 zł
5 000,00 zł
5 000,00 zł
5 000,00 zł
2
Materiały promocyjne
5 721,96 zł
3 690,00 zł
1 690,70 zł
4 920,00 zł
3
Obsługa medialna Miasta
15 530,00 zł
15 990,00 zł
14 760,00 zł
7 380,00 zł
4
Informator Piechowicki
29 880,00 zł
33 000,00 zł
34 200,00 zł
14 450,00 zł
5
Usługi związane z wydaniem materiałów promocyjnych
2 775,50 zł
4 190,00 zł
4 957,84 zł
2 124,75 zł
6
Publikacje promujące miasto
3 795,00 zł
12 800,00 zł
19 974,17 zł
7 165,00 zł
W zastępstwie Kierownika Referatu Spraw Społecznych
Ilona Ulanecka
Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii
Urząd Miasta Piechowice
Tel. 75 75 48 909
From: Sekretariat- Urząd Miasta Piechowice <mailto:sekretariat@piechowice.pl>
Sent: Tuesday, July 24, 2018 7:49 AM
To: 'Promocja UM Piechowice' <mailto:promocja@piechowice.pl>
Subject: FW: Wniosek o informacje publiczną
From: sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, July 16, 2018 9:05 AM
To: sekretariat@piechowice.pl <mailto:sekretariat@piechowice.pl>
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-7051@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTYwNzA1MDcuNTYzNjUuMjA3NjhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxNiBKdWwgMjAxOCAwNzowNTowNyAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBwaWVjaG93aWNlLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDE%3D>