Instytucja: PUŁTUSK
Monitoring: Monitoring mediów samorządowych
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 18 lipca 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej informuję, iż:
AD1. oraz AD2.
Gmina Pułtusk jest wydawcą czasopisma samorządowego „Pułtusk nowoczesnym miastem z tradycjami”.
AD3.
http://pultusk.pl/bezplatny-kwartalnik-gminy-pultusk/
AD4.
Wydawane przez Gminę Pułtusk czasopismo jest zarejestrowane w sądowym rejestrze dzienników i czasopism w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce.
AD5.
Do pobrania pod ww. linkiem.
AD6.
Informuję, ze wnoszą Państwo o dostęp do informacji publicznej mającej charakter przetworzony, ponieważ zebranie danych, o które Państwo wnoszą wymaga przetworzenia informacji.
Art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z 6 września 2001 r. (Dz.U. 01.112.1198 t.j.) stanowi: „Prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do: uzyskania informacji publicznej, w tym uzyskania informacji przetworzonej w takim zakresie, w jakim jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego”. Zgodnie z wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 9 listopada 2011 r. IOSK 1365/11 „domaganie się dostępu do informacji publicznej mającej charakter przetworzony, jest zasadne jedynie wówczas, gdy wnioskodawca wykaże, iż jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego. Jeśli zaś żądanie to związane jest z prywatnym interesem wnioskodawcy, który zamierza uzyskane informacje wykorzystać w postępowaniu sądowym, zasadne jest wydanie decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej”. (M.Prawn.2011/23/1242; 1083943; Dz.U.2001.112.1198: art.3 ust.1 pkt1; art.16 ust.1).
Mając powyższe wyjaśnienia na uwadze prosimy w ciągu 7 dni od dnia doręczenia niniejszego pisma o sprecyzowanie wniosku oraz wykazanie w jakim zakresie uzyskanie tej informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Z poważaniem
Aneta Purzycka
Kierownik Samodzielnego Referatu Turystyki i Promocji
Urzędu Miejskiego w Pułtusku
From: sprawa-8344@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-8344@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, July 18, 2018 11:36 AM
To: um@pultusk.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
1. czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
2. jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
3. prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
4. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
5. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
6. prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8344@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego