Instytucja: 

SIEDLEC

 Monitoring: 

Monitoring mediów samorządowych

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytane: Wniosek o informacje publiczną przez SIEDLEC

    To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
    <{{ email }}> o 18.07.2018 11:40

    To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
    adresata o18.07.2018 13:33

  • RE: Wniosek o informacje publiczną przez SIEDLEC

    Dzień dobry,

    w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji, uprzejmie informuję:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;

    Tak.

    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

    Gmina Siedlec wydaje gazetę "Gminne Wieści" w wersji tradycyjnej (papierowej). Odpwiedzialnym za przygotowanie gazety do druku jest Urząd Gminy Siedlec.

    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

    http://www.siedlec.pl/cms_21_.html

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;

    Tak. Gazeta jest zarejestrowana w sądzie.

    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

    Kolejne numery gazety dostępne są pod wskazanym powyżej linkiem. Ostatnie 5 - jako załączniki do wiadomości.

    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wydatki na ogłoszenia, artykuły sponsorowane itp.

    2015 - 9.194,25 zł
    2016 - 3.490,13 zł
    2017 - 9.403,75 zł
    2018 - 6.165,50 zł

    Z poważaniem

    Joanna Domin
    Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego
    Urząd Gminy Siedlec
    ul. Zbąszyńska 17
    64-212 Siedlec
    tel. 68 3848521 wew. 14

    Załączniki

    • maj_2018.pdf
    • marzec_2018.pdf
    • wrzesień_2017.pdf
    • czerwiec_2017.pdf
    • grudzień_2017.pdf