Monitoring mediów samorządowych #1915
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w 2015, 2016, 2017 i 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8863@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2018-07-18 09:40:36.494600+00:00 na adres sekretariat@umig.polaniec.pl
-
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informacje publiczną przez POŁANIEC
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: sekretariat@poczta.polaniec.eu
Temat: Wniosek o informacje publiczną
Data: 2019-07-10 23:54Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
Udostępnienie informacji publicznej przez POŁANIEC
Dzień dobry,
przesyłam w załączniku odpowiedź odnośnie Państwa wniosku o
udostępnienie informacji publicznej.Do odpowiedzi załączam linki dotyczące wydawanych przez Gminę Połaniec
czasopism: CZASOPISMA - ZAŁĄCZNIKI pdfKosynier - Nasza Ziemia Połaniecka - 5 ostatnich wydań (format .pdf):
http://portal.polaniec.eu/grzegorz/kosynier%20polaniec.zip
Merkuriusz Połaniecki - 5 ostatnich wydań (format .pdf):
http://portal.polaniec.eu/grzegorz/merkuriusz%20polaniec.zip
W przypadku pytań lub niejasności proszę o kontakt.
Pozdrawiam--
Agnieszka Krupa
Referat Komunikacji Społecznej i Promocji
Urząd Miasta i Gminy w Połańcu
ul. Ruszczańska 27
28-230 Połaniec________________________
Zgodnie z RODO informujemy, iż na stronie internetowej Administratora
znajduje się obowiązek informacyjny (zgodnie z art. 13 RODO), w którym
wskazujemy w jaki sposób Państwa dane osobowe przetwarzane są przez:
Urząd Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec.
Prosimy o zapoznanie się z niniejszą klauzulą informacyjną:
https://polaniec.bip.gov.pl/ochrona-danych-osobowych/klauzula-inforacyjna-ochrona-danych-osobowych-w-urzedzie-miasta-i-gminy-polaniec.html.
W przypadku pytań lub wątpliwości co do zakresu przetwarzania Twoich
danych przez Administratora zalecamy kontakt z Inspektorem Ochrony
Danych - pan Dawid Widera. Kontakt: iod@efigo.pl