Instytucja: 

STARGARD

 Monitoring: 

Monitoring mediów samorządowych

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez STARGARD

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informacje publiczną
    Wysłano: 18.07.2018 12:36

    odczytano w dniu 18.07.2018 12:38.

  • RE: Wniosek o informacje publiczną przez STARGARD

    Dzień dobry,

    W nawiązaniu do wniosku o informację publiczna z dnia 18 lipca 2018 r. udzielam następującej odpowiedzi.

    - Czy w Urzędzie Gminy, w którymś z jego wydziałów, jednostce organizacyjnej gminy lub samorządowej osobie prawnej prowadzone są media?

    Odp.: Nie są

    - Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017, i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 r.

    Odp.: 2015 r.: 3 292,40 zł

    2016 r.: 8 175,32 zł

    2017 r.: 15 250,85 zł

    do dnia 26.07.2018 r.: 6 888,00 zł

    (Opr. Anna Troszczyńska)

    Pozdrawiam

    Aleksandra Przybyszewska

    Urząd Gminy Stargard

    Załączniki

    • image001_dXv0zRV.jpg