Instytucja: KARTUZY
Monitoring: Monitoring mediów samorządowych
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<gmina@poczta.kartuzy.pl> o 2018-08-23 15:12
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2018-08-24 12:12
W odpowiedzi na Państwa zapytanie uprzejmie informuję, że:
1. Gmina prowadzi stronę internetową www.kartuzy.pl, profil na Facebooku
pn. Kartuzy Stolica Kaszub oraz wydaje nieregularnie, średnio co 3
miesiące, bezpłatny informator "Goniec Kartuski".
2. Niestety nie posiadamy numerów archiwalnych naszego biuletynu, które
moglibyśmy nadesłać.
3. Z uwagi na bardzo dużo materiałów do przeanalizowania odpowiedź na
poniesione
wydatki zostanie Państwu przesłana w terminie do 05.10.2018r.
Z poważaniem
Waldemar Pek
Zastępca Kierownika
Wydziału Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Kartuzach
W załączeniu odpowiedź na Państwa zapytanie dotyczące poniesionych wydatków
na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu
promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek.
Z poważaniem
Waldemar Pek
Zastępca Kierownika
Wydziału Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Kartuzach
-----Oryginalna wiadomość-----
From: Wydział Organizacyjny
Sent: Thursday, September 6, 2018 2:47 PM
To: sprawa-9378@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Subject: Urząd Miejski w Kartuzach - wniosek z dnia 23.08.2018r.W odpowiedzi na Państwa zapytanie uprzejmie informuję, że:
1. Gmina prowadzi stronę internetową www.kartuzy.pl, profil na Facebooku
pn. Kartuzy Stolica Kaszub oraz wydaje nieregularnie, średnio co 3
miesiące, bezpłatny informator "Goniec Kartuski".
2. Niestety nie posiadamy numerów archiwalnych naszego biuletynu, które
moglibyśmy nadesłać.
3. Z uwagi na bardzo dużo materiałów do przeanalizowania odpowiedź na
poniesione
wydatki zostanie Państwu przesłana w terminie do 05.10.2018r.Z poważaniem
Waldemar Pek
Zastępca Kierownika
Wydziału Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Kartuzach