Instytucja: SANOK

Monitoring: Monitoring mediów samorządowych

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • (bez tematu) przez SANOK

    Waldemar Och

    Sekretarz Miasta Sanoka

    sekretarz@um.sanok.pl

    tel.(+48) 13 46 52 811

  • informacja publiczna przez SANOK

    OR.1431.26.2018
    Sanok, 30.07.2018 r.

    Wnioskodawca: Sieć Obywatelska
    Watchdog Polska

    ul. Ursynowska
    22/2

    02-605 Warszawa

    sprawa-7599@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany
    pocztą elektroniczną w dn. 17.07.2018r.

    informuję, że Miejska Biblioteka Publiczna w Sanoku jest wydawcą Gazety
    Samorządowej Tygodnik Sanocki.

    Link do strony <https://tygodniksanocki.pl/> https://tygodniksanocki.pl/

    Tygodnik jest zarejestrowany w KRS.

    Wszystkie numery pisma w wersji elektronicznej dostępne są na podanej
    stronie internetowej.

    Pytanie o wydatki gminy na ogłoszenia etc. w latach 2015-2018 zawarte w
    końcowej części

    wniosku dotyczy informacji publicznej przetworzonej, o której mowa w art. 3
    ust. 1 pkt. 1

    z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j.Dz. U. z
    2018r. poz. 1330 z późn. zm),

    "Prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do uzyskania informacji
    publicznej, w tym

    uzyskania informacji przetworzonej w takim zakresie, w jakim jest to
    szczególnie istotne dla interesu publicznego".

    Zgodnie z cyt. przepisem, jeżeli żądana informacja ma charakter
    przetworzony, to jej udostępnienie wymaga

    od wnioskodawcy wykazania, że uzyskanie tej informacji jest szczególnie
    istotne dla interesu publicznego

    (wyrok NSA z 5.03.2013r. sygn. akt I OSK 3097/12 ).

    Brak w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma uzasadnienia,
    wskazującego na istnienie

    szczególnie istotnego interesu publicznego, o którym mowa w art. 3 ust. 1
    pkt. 1 cytowanej ustawy spowoduje

    pozostawienie tej części wniosku bez rozpoznania.

    Informacje wytworzył i udostępnił

    Waldemar Och

    Sekretarz Miasta Sanoka

    sekretarz@um.sanok.pl

    tel.(+48) 13 46 52 811