'

Treść

  • Wniosek o informacje publiczną przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o informacje publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - wydanych do 15 października 2018 roku, w formacie pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7025@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • Re: Wniosek o informacje publiczną przez MARCISZÓW

    Marciszów, 18.01.2019

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2
    02-605 Warszawa

    * ODPOWIEDŹ
    na wniosek o udzielenie informacji publicznej*

    Gmina Marciszów po rozpatrzeniu Państwa wniosku z dnia 07.01.2019 r.
    dotyczącego udzielenia informacji publicznej w zakresie:

    *"**- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego
    wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
    samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
    prowadzone są media?;
    - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
    gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
    organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
    - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
    czy jest on zarejestrowany w sądzie;
    - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
    ostatnich 5 numerów - wydanych do 15 października 2018 roku, w formacie
    pdf.;
    - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
    sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
    2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku."*

    uprzejmie informuje, iż Gmina Marciszów ani żadna z jednostek podległych
    (GOPS Marciszów, ZGK „Wodociągi Marciszowskie”, Zespół
    Szkolno-Przedszkolny w Marciszowie) nie wydaje własnej prasy, radia,
    telewizji oraz nie prowadzi własnego dziennika. W Gminie Marciszów
    prowadzone są jedynie obowiązkowe transmisji online z przebiegu sesji
    Rady Gminy Marciszów, które są dostępne pod adresem:

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLF4PtyLIOhCgbaFWq396jEGe6unzaGpvO

    Wydatki gminy w zakresie ogłoszeń w prasie lokalnej, w tym w portalu
    internetowym powiatowa.info, tj.: dot. zmiany studium uwarunkowań,
    kierunków zagospodarowania przestrzennego, przetargów na sprzedaż
    nieruchomości oraz informacji o wyznaczeniu nieruchomości do sprzedaży,
    a także artykułów, materiałów promocyjnych, internetowego serwisu
    informacyjnego dostępnego w serwisie YouTube pod adresem:

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLF4PtyLIOhCjcMJdlOWLztAewJAwLULTi

    w poszczególnych latach kształtowały się w sposób następujący:

    ·2015 – 13.056,23 zł,

    ·2016 – 13.738,58 zł,

    ·2017 – 7.824,61 zł,

    ·2018 – 4.808,60 zł

    _Sprawę prowadzi:_
    Mariusz Michalski
    Inspektor Ochrony Danych
    Urzędu Gminy w Marciszowie
    tel. 757410208 wew. 43

    Klauzula informacyjna RODO Urzędu Gminy w Marciszowie:
    http://bip.marciszow.pl/index.php?dzial_id=276&wyb_grupa=RODO