Instytucja: 

LUBARTÓW

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

5

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBARTÓW

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_oIyXZha.txt
  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBARTÓW

    Potwierdzam odbiór wniosku w dniu 09.01.2018 r.
    Halina Góźdź
    sekretariat

    W dniu 2018-01-09 o 07:59, {{ email }} pisze:

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBARTÓW

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_VbC6WkI.txt
  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBARTÓW

    W dniu 2018-01-09 o 07:56, {{ email }} pisze:
    Stowarzyszenie
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

    {{ email }}

    +48 22 844 73 55

    W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. o udostępnienie
    informacji publicznej:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
    oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
    lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
    wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
    (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

    *W Gminie Lubartów nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
    szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
    w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
    pożytku publicznego i o wolontariacie)*.**

    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
    ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

    *W Gminie Lubartów nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
    publicznego.*

    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

    *W Gminie Lubartów powołano Zespół ds. Oświaty.*

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
    BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

    *W Gminie Lubartów obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
    przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami i jest to Uchwała Nr
    VIII/48/15 z dnia 29 czerwca 2015 r. w sprawie zasad i trybu
    przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Lubartów
    (link do uchwały:
    http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=267&p1=szczegoly&p2=974028)*.

    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
    latach 2014-2016,

    *W latach 2014-2016 Rada Gminy Lubartów podjęła 169 uchwał. W roku 2014
    podjęto 22 uchwały, w roku 2015 podjęto 75 uchwał, w roku 2016 podjęto
    72 uchwały. *

    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
    poszczególnych latach 2014-2016,

    *W latach 2014-2016 Gmina Lubartów nie przeprowadzała konsultacji z
    mieszkańcami. *

    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
    samorządzie gminnym),

    *W Gminie Lubartów nie utworzono młodzieżowej rady gminy. *

    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
    samorządzie gminnym),

    *W Gminie Lubartów utworzono Radę Seniorów Uchwałą Nr IX/61/15
    z dnia 30 września 2015 r. w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy
    Lubartów (link do uchwały:
    http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=267&p1=szczegoly&p2=996657)*.**

    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
    funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
    www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
    wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
    wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
    jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
    funduszu sołeckiego,

    *W Gminie Lubartów wyodrębniono fundusz sołecki Uchwałą Nr V/38/15 z
    dnia 27 marca 2015 r. w sprawie wyodrębnienia funduszu sołeckiego w
    budżecie Gminy Lubartów (link do uchwały:
    http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=267&p1=szczegoly&p2=956364)*.

    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
    związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

    *W Gminie Lubartów organ wykonawczy (Wójt Gminy) nie wydał zarządzeń
    związanych z realizacją funduszu sołeckiego.*

    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
    rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
    sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
    mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
    www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
    (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

    *W Gminie Lubartów nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)*.

    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
    oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
    wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
    (partycypacyjny),

    *Nie dotyczy.*

    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
    poszczególnych latach 2014-2016.

    *Nie dotyczy.*

    *
    *

    **

    **Z poważaniem,**

    *

    *Katarzyna Brzozowska*

    *Sekretarz Gminy Lubartów*

    *(81) 854 59 07*

    **

    *Urząd Gminy Lubartów*

    *ul. Lubelska 18A*

    *21-100 Lubartów*

    *(81) 855 35 86*

    *