Instytucja: ŁUKÓW

Monitoring: Monitoring samorządy

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁUKÓW

    Twoja wiadomość

    Do: sekretariat@um.lukow.pl
    Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    Wysłano: 2018-01-09 07:59

    odczytano w dniu 2018-01-09 08:34.

  • dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przez ŁUKÓW

    Dzień dobry,

    Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej odpowiadamy:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
    wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
    19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
    jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
    dostępna ta uchwała, - NIE

    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
    1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),- NIE

    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),-
    NIE

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
    jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
    jest dostępna ta uchwała,- NIE

    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
    2014-2016, - 306

    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
    poszczególnych latach 2014-2016, - NIE DOTYCZY

    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym), - TAK

    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym), - TAK

    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
    sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
    pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
    wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
    strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
    odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - NIE DOTYCZY

    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
    realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - NIE DOTYCZY

    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
    jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
    przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
    projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
    którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
    budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - NIE

    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
    o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
    wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
    (partycypacyjny), - NIE

    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
    latach 2014-2016. - NIE DOTYCZY

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres <mailto:sprawa-5057@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
    sprawa-5057@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    I Biuro Rady Miasta I

    I ul. Piłsudskiego 17 I 21-400 Łuków I
    I tel. 25 798 29 15 (wew. 133, 109) I