Instytucja: 

MIĘDZYZDROJE

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIĘDZYZDROJE

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    Wysłano: 2018-01-30 21:49

    odczytano w dniu 2018-01-31 08:35.

  • odpowiedź na wniosek przez MIĘDZYZDROJE

    W nawiązaniu do Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej z
    dnia 30 stycznia 2017 r., przesyłam odpowiedzi na postawione we wniosku
    pytania, zgodnie z poniższymi danymi:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
    wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
    19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
    jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
    dostępna ta uchwała,

    Odp. W gminie Międzyzdroje nie została podjęta uchwała dot. trybu i
    szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
    ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
    publicznego i o wolontariacie)

    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
    1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

    Odp. W gminie Międzyzdroje nie została powołana gminna rada działalności
    pożytku publicznego

    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

    W gminie Międzyzdroje nie ma powołanej rady oświatowej.

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
    jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
    jest dostępna ta uchwała,

    Odp. W gminie Międzyzdroje obowiązuje uchwała nr LX/602/10 Rady Miejskiej w
    Międzyzdrojach z dnia 07.10.2010 r. w sprawie regulaminu konsultacji z
    organizacjami pozarządowymi oraz organami wskazanymi w art. 3 ustawy z dnia
    24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
    2014-2016,

    Rada Miejska w Międzyzdrojach przyjęła 2.uchwały : Nr XLVIII/482/14 z dnia
    28.01.2014 w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa
    Lubin nad zmianą w statucie sołectwa Lubin oraz uchwałę Nr VI/64/15 z dnia
    26.03.2015 w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa
    Wicko w sprawie nowego statutu sołectwa Wicko.

    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
    poszczególnych latach 2014-2016,

    W roku 2014 przeprowadzono jedną konsultację z mieszkańcami dot. zmiany w
    statucie sołectwa Lubin.

    W roku 2015 przeprowadzono jedną konsultację z mieszkańcami dot. zmiany w
    statucie sołectwa Wicko.

    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym),

    Odp. W gminie Międzyzdroje nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym),

    Odp. W gminie Międzyzdroje nie utworzono gminnej rady seniorów

    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
    sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
    pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
    wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
    strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
    odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

    W gminie Międzyzdroje nie ma wyodrębnionego funduszu sołeckiego.

    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
    realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
    jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
    przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
    projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
    którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
    budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
    o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
    wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
    (partycypacyjny),

    W gminie Międzyzdroje nie ma budżetu obywatelskiego.

    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
    latach 2014-2016.

    Łączę pozdrowienia Mirosława Nurkowska