Instytucja: 

BOLESŁAW

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

6

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • (bez tematu) przez BOLESŁAW

    Urząd Gminy w Bolesławiu w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
    informacji publicznej informuje, że:
    1. Nie ma uchwały, dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
    o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
    2. Nie powołano gminnej rady działalności pożytku publicznego .
    3. Nie powołano gminnej rady oświatowej.
    4. Nie ma uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
    mieszkańcami.
    5. Liczba podjętych uchwał przez radę w posazczególnych latach:
    - 2014r. - 62 uchwały
    - 2015r. - 67 uchwał
    - 2016r. - 53 uchwały.
    6. Nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016.
    7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
    8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.
    9. Nie wyodrębniano w gminie funduszu sołeckiego.
    10. Link do zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
    realizacją funduszu sołeckiego w gminie – nie dotyczy.
    11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
    Dwa pozostałe pytania – nie dotyczy.

    Z poważaniem
    Aneta Ziemian

  • (bez tematu) przez BOLESŁAW

    Urząd Gminy w Bolesławiu w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
    informacji publicznej informuje, że:
    1. Nie ma uchwały, dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
    o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
    2. Nie powołano gminnej rady działalności pożytku publicznego .
    3. Nie powołano gminnej rady oświatowej.
    4. Nie ma uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
    mieszkańcami.
    5. Liczba podjętych uchwał przez radę w posazczególnych latach:
    - 2014r. - 62 uchwały
    - 2015r. - 67 uchwał
    - 2016r. - 53 uchwały.
    6. Nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016.
    7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
    8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.
    9. Nie wyodrębniano w gminie funduszu sołeckiego.
    10. Link do zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
    realizacją funduszu sołeckiego w gminie – nie dotyczy.
    11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
    Dwa pozostałe pytania – nie dotyczy.

    Z poważaniem
    Aneta Ziemian

  • Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOWP

    Załączniki

    • OR-1431-4-2018.pdf