Instytucja: 

MIŁORADZ

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŁORADZ

    A.1431.6.2018

    W gminie obowiązuje uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu
    konsultacji z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami
    pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 projektów aktów
    prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych
    organizacji -
    http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Uchw
    aly/11/wrz/wed_nov_30_12_04_11_cet_2011_55_resolution.pdf

    Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

    Nie powołano gminnej rady oświatowej,

    Brak jest uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
    mieszkańcami w sprawie budżetu obywatelskiego,

    Nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

    Nie utworzono gminnej rady seniorów,

    Wyodrębniono fundusz sołecki -
    http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Uchw
    aly/14/mar/fri_mar_28_07_38_11_cet_2014_246_resolution.pdf

    Zarządzenie w sprawie realizacji funduszu sołeckiego

    http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Zarz
    adzenia/2006/12/paz/10_2012_ordin.pdf

    Na terenie gminy nie funkcjonuje budżet obywatelski.

    Rajmund Kossarzecki

    Sekretarz Gminy

    Urząd Gminy w Miłoradzu

    ul. Żuławska 9

    82-213 Miłoradz

    NIP 579-001-50-78

    <http://www.miloradz.malbork.pl/> www.miloradz.malbork.pl

    tel. 55 271 15 31 wew. 12

    tel. 669 330 262

    Załączniki

    • image001.gif
    • image002.jpg
  • odpowiedź przez MIŁORADZ

    A.1431.6.2018

    Wczoraj wysłałem Państwu odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
    publicznej. Pominąłem odpowiedź na pytanie:

    informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w latach 2014 - 2016,

    2014 - 80 uchwał,

    2015 - 65 uchwał,

    2016 - 84 uchwały,

    informacje o przeprowadzonych konsultacjach z mieszkańcami w latach 2014 -
    2016,

    nie przeprowadzano konsultacji.

    Rajmund Kossarzecki

    Sekretarz Gminy

    Urząd Gminy w Miłoradzu

    ul. Żuławska 9

    82-213 Miłoradz

    NIP 579-001-50-78

    <http://www.miloradz.malbork.pl/> www.miloradz.malbork.pl

    tel. 55 271 15 31 wew. 12

    tel. 669 330 262

    Załączniki

    • image001.gif
    • image002.jpg