Instytucja: 

LUBAWA

 Monitoring: 

Monitoring samorządy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez kamil.bregula

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
    - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
    - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
    - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
    - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
    - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
    - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
    - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
    - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
    - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Fwd: Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBAWA

    Or.1431.4.2018

    Lubawa, 17 stycznia 2018 r.

    Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
    informacji publicznej (t.j. Dz.U.2016.1764 z póz.zm.) odpowiadając na
    wniosek złożony w formie elektronicznej przesyłam odpowiedzi:

    1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
    oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
    lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
    wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
    (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,*
    Odp.Uchwała Nr XL/317/2010 Rady Miasta Lubawa z dnia 29 września 2010 r.
    http://lubawa.bip-wm.pl/public/get_file_contents.php?id=205852*>
    2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
    ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
    wolontariacie),*Odp.Nie*
    3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
    oświatowego), *Odp. Nie *
    4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
    konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
    gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
    BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
    *Odp. Uchwała Nr XX/155/2008 Rady Miasta Lubawa z dnia 28 maja 2008
    r.http://lubawa.bip-wm.pl/public/get_file_contents.php?id=143821*
    *5. I*nformacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
    latach 2014-2016,
    *Odp.  2014 - 90 2015 - 103 2016 - 96*
    6. Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
    poszczególnych latach 2014-2016, *Odp.9 *
    7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
    samorządzie gminnym), *Odp. tak*
    8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
    samorządzie gminnym), *Odp.nie*
    9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
    funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
    www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
    wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
    wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP.
    *Odp. Brak sołectw na terenie gminy miejskiej Lubawa*.
    10. (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie
    wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - link do
    obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
    realizacją funduszu sołeckiego w gminie,*Odp. Nie dotyczy*.
    11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
    rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
    sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
    mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
    www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
    (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
    (partycypacyjnego), *Odp. Informacje dostępne pod adresem:
    http://lubawa.bip-wm.pl/public/?id=131407*
    12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
    oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
    wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
    (partycypacyjny) -
    *Odp. Nie dotyczy*
    13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
    poszczególnych latach 2014-2016.
    *Odp. Pierwsze konsultacje w ramach budżetu obywatelskiego miały miejsce
    w 2016 roku. Kwota wyniosła 150.000 zł. *

    z upoważnienia Burmistrza Miasta
    Katarzyna Żuchowska
    Sekretarz Miasta