Treść

  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez adobrawy

    Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

    1. Jaką liczbę wniosków pisemnych o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2014 roku
    2. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2015 roku
    3. Jaką liczbę wniosków o informację publiczną (mailem, pocztą tradycyjną, do protokołu) otrzymał urząd w 2016 roku
    4. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2014 rok.
    5. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2015 rok.
    6. Udostępnienie ewidencji/spisu/rejestru wniosków o informację publiczną za 2016 rok.

    Jeżeli ewidencja/rejestr/spis prowadzona jest w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienia w postaci pliku w formacie dokumentu tekstowego lub arkusza kalkulacyjnego. Jeżeli ewidencja/rejestr nie jest prowadzony w formie elektronicznej, wnosimy o udostępnienie informacji w postaci skanu.

    W każdym wypadku wnosimy o dokonaniem niezbędnych wyłączeń dotyczących ochrony prywatności wnioskujących osób.
    Na podstawie art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy o udostępnienia informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    W imieniu Stowarzyszenia,
    Katarzyna Batko-Tołuć
    Szymon Osowski
    - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) przez Toruń

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@um.torun.pl.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

  • Udostępnienie informacji publicznej_sprostowanie pisma z dnia 28 lutego 2017 r. przez Toruń

    Witam

    W załączeniu przesyłam pismo - sprostowanie do pisma z dnia 28 lutego
    2017 r.

    pozdrawiam

    */Paweł Piotrowicz/*

    /Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji/

    /Urzędu Miasta Torunia/

    /Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń/

    /56 6118747, p.piotrowicz@um.torun.pl <mailto:p.piotrowicz@um.torun.pl>/

    Załączniki

  • Udostępnienie informacji publicznej przez Toruń

    Witam

    W załączeniu przesyłam pismo.

    pozdrawiam

    */Paweł Piotrowicz/*

    /Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji/

    /Urzędu Miasta Torunia/

    /Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń/

    /56 6118747, p.piotrowicz@um.torun.pl/

    Załączniki

  • Udostępnienie informacji publicznej_druga część odpowiedzi przez Toruń

    Witam

    W załączeniu przesyłam drugą część odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
    informacji publicznej.

    Jednocześnie informuję, że Urząd Miasta Torunia prowadzi rejestr od
    Października roku 2016 i taki też rejestr załączam.

    z up. Dyrektora Wydziału*/
    Pana Pawła Piotrowicza/*

    */Joanna Bogdan
    /*

    /Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji/

    /Urzędu Miasta Torunia/

    /Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń/

    /56 6118747/

    Załączniki