Instytucja: 

Starostwo Powiatowe w Bieruniu

 Monitoring: 

Oświadczenia o zakazie polowania 2023

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej art. 27b ustawy Prawo łowieckie przez Starostwo Powiatowe w Bieruniu

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_KKA2mTT.txt
  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#BZK.1431.1.50.2023] przez Starostwo Powiatowe w Bieruniu

    Dokumenty: ŚR.KW01537.2023
    Znak sprawy: BZK.1431.1.50.2023
    Rej. koresp. wych.: RMW-000246/2023
    Wysłane przez: Bernard Bednorz

    Odpowiadając na Pana wniosek o udostępnienie informacji publicznej (e-mail z 13.09.2023 r.), dotyczący łącznej liczby złożonych i obowiązujących w powiecie oświadczeń o zakazie wykonywania polowania, o których mowa w art. 27b ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie informuję, iż żaden właściciel albo użytkownik wieczysty nieruchomości wchodzącej w skład obwodu łowieckiego nie złożył w starostwie przedmiotowego oświadczenia.
    Ponadto wyjaśniam, iż z uwagi na brak doświadczenia w temacie nie można odnieść się do zapytania o stosowaną praktykę składania oświadczeń w urzędzie.

    Bernard Bednorz
    Starosta Bieruńsko-Lędziński

    Klauzula informacyjna
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bieruńsko-Lędziński z siedzibą w Bieruniu przy ul. św. Kingi 1, e-mail: {{ email }}
    2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udostępnienia informacji publicznej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
    3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
    4. Dane będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
    5. Posiada Pani/Pan prawo: dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, do ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
    7. Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
    8.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
    9. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: {{ email }}, tel. 32 22 69 174.

    --
    Wysłano z systemu FINN 8 SQL