Praworządność szkół #84
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informacje z dnia 25.01.2024r. - przypomnienie. przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 IM. JÓZEFA LOMPY
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek o informacje z dnia 25.01.2024r. - przypomnienie.
Data: 2024-03-20 07:36Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
odpowiedź na wniosek przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 IM. JÓZEFA LOMPY
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 IM. JÓZEFA LOMPY i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.Dzień dobry
W załączniku informacje - skany, o które państwo wnioskują. Informujemy,
że nie otrzymaliśmy do dnia 20.03.2024 r. wniosku w formie papierowej -
listownie, jak również nie dotarł państwa mail.pozdrawiamy
--
„Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu
prowadzenia korespondencji elektronicznej jest Szkoła Podstawowa nr 21
im. Józefa Lompy w Bytomiu. Szczegóły dot. informacji o przetwarzaniu
danych osobowych dostępne są na stronie
https://sp21bytom.edupage.org/text9/
Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem powyższej wiadomości
prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.”
---------------------------------------------------------------------------------
Sekretariat:
Szkoła Podstawowa nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu
ul. Worpie 14-16, Bytom 41-906
{{ email }}
tel. 32/280-29-30Dzień dobry
W załączniku informacje - skany, o które państwo wnioskują. Informujemy,
że nie otrzymaliśmy do dnia 20.03.2024 r. wniosku w formie papierowej -
listownie, jak również nie dotarł państwa mail.pozdrawiamy
W dniu 2024-03-20 07:36, DopaminaLab napisał(a):
> Dzień dobry,
>
> Do dnia 20.03.2024r. nie otrzymaliśmy od Państwa odpowiedzi na
> wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 25.01.2024r.
> Przypominamy, że są Panstwo zobowiązani do udzielenia odpowiedzi a
> udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez
> zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia
> złożenia wniosku, który w Państwa przypadku został już znacznie
> przekroczony. W razie jakichkolwiek watpliwości, trudności lub
> dodatkowych pytań, potrzeby wyjaśnienia i wsparcia w przygotowaniu
> odpowiedzi, pozostajemy w kontakcie i służymy wsparciem.
> Z poważaniem
>
> W imieniu dO!PAmina lab
> Anna Dęboń
>
> Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
>
> --
>
> Anna Dęboń
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333 / e-mail: {{ email }}
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605
> Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww.
> adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
> {{ email }}. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z
> którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail:
> {{ email }}. _
> _ _
> _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu
> zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi
> na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z
> odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych
> znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko
> pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu,
> podpis. _
> _ _
> _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów
> statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia
> dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie
> uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1]. Ponadto możemy przetwarzać
> Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
> Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie
> uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO._
> _ _
> _Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy
> niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych
> będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym
> powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane
> osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z
> odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
> mogą zostać opublikowane na naszej stronie:
> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1] - w takim przypadku odbiorcami
> Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z
> oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w
> Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być
> przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem
> programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on
> odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. _
> _ _
> _Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
> żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
> Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas
> Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do
> Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych._
>
>> W nawiązaniu do pisma z dnia 2024-01-25:
>>
>>> WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
>>>
>>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
>>> ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
>>> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące
>>> pytania.
>>>
>>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
>>> elektronicznej na adres email {{ email }}
>>>
>>>
>>> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją,
>>> poprzez wpisanie słowa tak/nie, podanie/udostępnienie
>>> odpowiednich danych/informacji lub poprzez przywołanie
>>> odpowiedniego cytatu/fragmentu ze statutu szkolnego. Jeżeli
>>> odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów,
>>> wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub
>>> odpowiednio linków do dokumentów.
>>>
>>> 1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce?
>>> 2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje
>>> stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
>>> 3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi?
>>> Tak/Nie
>>> 3.a. Jeśli tak to jakie?
>>> 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne
>>> ustala się na podstawie/z
>>> uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen
>>> bieżących? Tak/Nie
>>> 5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
>>> codziennej praktyce
>>> dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do
>>> 6). Tak/Nie
>>> 6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do
>>> farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>>> przewidują punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
>>> 8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci
>>> przez osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>>> przewidują punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie
>>> 10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu
>>> i biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>>> przewidują punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii?
>>> Tak/Nie
>>> 12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój
>>> uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących się? Tak/Nie
>>> 13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad
>>> ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak
>>> uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać?
>>> Jeżeli nie,
>>> proszę o wpisanie „nie dotyczy".
>>> 14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę
>>> niedostateczną, w sytuacji zgloszenia przez osobe uczącą się
>>> więcej niż dopuszczalna liczba tzw. nieprzygotowań do lekcji.
>>> Tak/Nie
>>> 15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę
>>> niedostateczną za brak pracy domowej. Tak/Nie
>>> 16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę
>>> niedostateczną za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub
>>> nienapisane tej kartkówki/sprawdziany w okreslonym czasie od
>>> momentu powrotu do szkoły po okresie nieobecności? Tak/Nie
>>> 17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się określony czas (w
>>> tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić
>>> daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
>>> 18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne
>>> na ocenę celującą?
>>> Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
>>> 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu
>>> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa
>>> telefonu niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
>>> 20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym
>>> przechowywane są zarekwirowane telefony? Tak/Nie
>>> 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z
>>> depozytu szkolnego?
>>> Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
>>> 22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w
>>> Państwa szkole?
>>> 23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w
>>> których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce
>>> dydaktyczne). Tak/Nie
>>> 24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
>>> Jeśli tak, w jakiej kwocie?
>>> 25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
>>> 26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
>>> Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu.
>>> 27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
>>> 27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny
>>> koszt? Tak/Nie
>>> 27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>>> 27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać
>>> nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie
>>> 28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia
>>> budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>>> 29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy
>>> wymagane jest podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i
>>> przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego?
>>> 30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w
>>> rozumieniu czy wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są
>>> zamknięte na klucz? Tak/Nie
>>> 31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
>>> 32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują
>>> zgodę na wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej
>>> pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>>> 33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
>>> 34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na
>>> działalność Rady Rodziców? Tak/Nie
>>> 35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują
>>> deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady
>>> Rodziców? Tak/Nie
>>> 36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego
>>> informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości
>>> składki na jej działalność? Tak/Nie
>>> 37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
>>> -Indywidualnym koncie jednego z rodziców
>>> -Własnym koncie Rady
>>> -Subkoncie utworzonym na koncie placówki
>>> 38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności
>>> szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
>>> 39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego
>>> opublikowanego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa
>>> placówki.
>>> 40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców?
>>> Tak/Nie
>>> 41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie
>>> regulaminu? Tak/Nie
>>> Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
>>> 42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą
>>> udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w
>>> opiece nad grupą? Tak/Nie
>>> 43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są
>>> obsadzone wszystkie etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem?
>>> Tak/Nie
>>> 44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa
>>> placówce i ile ich jest?
>>> 45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
>>> 45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
>>> 45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
>>> wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
>>> 46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
>>> 47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki?
>>> 48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ?
>>> 49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację?
>>> Tak/Nie
>>> 50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne
>>> odnawialne źródła energii? Tak/Nie
>>> 51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza
>>> (zainstalowane specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość
>>> powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
>>> 52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń
>>> odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku?
>>> Tak/Nie
>>> 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i
>>> rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
>>> 54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się
>>> instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
>>> deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
>>> 55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych,
>>> zbilansowanych wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad)
>>> osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
>>> 56. Jeżeli „tak", czy opcja dostępności posiłków
>>> roślinnych jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
>>> 57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
>>> szkoły lub placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w
>>> postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację
>>> obrazu (monitoring)? Tak/Nie
>>> 57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są
>>> monitoringiem:
>>> -Korytarze (Tak/Nie)
>>> -Szatnia (Tak/Nie)
>>> -Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
>>> - Inne (proszę wpisać jakie)
>>> -Nie dotyczy
>>> 58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie
>>> ze statutem szkoły).
>>> 59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się
>>> (zgodnie ze statutem szkoły).
>>> 60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic)
>>> jakie stosuje się w Państwa szkole (zgodnie ze statutem
>>> szkoły.)
>>>
>>> UZASADNIENIE
>>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 roku jako
>>> wspólnota wartości, platforma współpracy i działań na osi
>>> edukacja - kultura - zmiana - rozwój oraz wolna przestrzeń
>>> (do)wolnej edukacji. Stowarzyszenie jest wspólną, oddolną
>>> inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
>>> nauczycielek oraz osób uczących się. Współpracujemy z
>>> szerokim otoczeniem akademickim i społecznym. Na podstawie
>>> wniosków z prowadzonych projektów edukacyjnych i badań,
>>> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych
>>> polityk lokalnych i ogólnopolskich. Aktywnie angażujemy się w
>>> działania następujących koalicji: Sieć Organizacji
>>> Społecznych dla Edukacji, Tak dla prewencji suicydalnej w
>>> szkołach, Forum Edukacji Domowej.
>>> Polska szkoła przechodziła i przechodzi w ostatnich latach
>>> nieustającą przemianę. Dotyczy to
>>> zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. W
>>> związku m.in z rozwojem neurodydaktyki, wiedzy o procesach
>>> uczenia się, psychologii i pedagogiki, w organizacji życia
>>> szkolnego i funkcjonowaniu szkoły, jako instytucji kształcącej
>>> i wychowującej, obserwujemy korzystne i warte odnotowania zmiany
>>> i trendy. Jednocześnie nie możemy jednak nie zauważyć, że
>>> nadal istnieją obszary życia szkolnego, w których
>>> identyfikujemy nieprawidłowości i wyzwania i które wymagają
>>> wsparcia, naprawy i wspólnego działania. Celem naszego
>>> monitoringu jest zdiagnozowanie i dookreślenie tych obszarów
>>> oraz na tej podstawie opracowanie raportu i publikacji pt. Szkolna
>>> Karta Praw - jako narzędziownika zawierającego ustandaryzowaną
>>> i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompendium
>>> dobrych praktyk, w tym dydaktyczno-wychowawczych organizujących
>>> inkluzywną i zdrową szkołę jako miejsce zorientowane na dobro
>>> dzieci i młodzieży, realizujące i rozumiejące prawa dzieci i
>>> prawa człowieka, oparte na wartościach demokratycznych i
>>> praworządności. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich
>>> szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w
>>> formie elektronicznej. Ponadto, celem upowszechnienia Szkolnej
>>> Karty Praw planujemy także cykl wydarzeń edukacyjnych
>>> (warsztaty, spotkania, konferencje). Wierzymy, że pogłębione i
>>> na szeroką skalę zbadanie problemów i wyzwań współczesnej
>>> szkoły (w tym w zakresie praworządności), wzmocni ochronę praw
>>> osób uczących się i praw człowieka w szkołach oraz przyczyni
>>> się do wzrostu świadomości oraz poprawy obowiązujących w
>>> systemie edukacji standardów i jakości. Swoim projektem
>>> pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz
>>> prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć
>>> kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a
>>> także otoczyć dzieci i młodzież (w tym z grup
>>> mniejszościowych) opieką i wsparciem.
>>>
>>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
>>> elektronicznej na adres email {{ email }}
>>> --
>>> Anna Dęboń
>>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
>>> tel. 504820333 / e-mail: {{ email }}
>>> NIP: 6292493017
>>> KRS: 0000773382
>>>
>>> _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
>>> Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2,
>>> 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami
>>> listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
>>> {{ email }}. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony
>>> danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem
>>> e-mail: {{ email }}. _
>>> _ _
>>> _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu
>>> zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela
>>> odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej
>>> i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe.
>>> Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i
>>> nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres
>>> e-mail lub numer telefonu, podpis. _
>>> _ _
>>> _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas
>>> celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i
>>> zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez
>>> publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
>>> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1]. Ponadto możemy przetwarzać
>>> Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
>>> Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie
>>> uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO._
>>> _ _
>>> _Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie
>>> dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami
>>> Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty
>>> przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych
>>> osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot
>>> zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek
>>> o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane
>>> na naszej stronie: fedrowanie.siecobywatelska.pl [1] - w takim
>>> przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww.
>>> strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez
>>> Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że
>>> Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany
>>> dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co
>>> potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych
>>> osobowych. _
>>> _ _
>>> _Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
>>> żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
>>> przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec
>>> przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje
>>> też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
>>> Osobowych._
>
>
>
> Links:
> ------
> [1] http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/--
„Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu
prowadzenia korespondencji elektronicznej jest Szkoła Podstawowa nr 21
im. Józefa Lompy w Bytomiu. Szczegóły dot. informacji o przetwarzaniu
danych osobowych dostępne są na stronie
https://sp21bytom.edupage.org/text9/
Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem powyższej wiadomości
prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.”
---------------------------------------------------------------------------------
Sekretariat:
Szkoła Podstawowa nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu
ul. Worpie 14-16, Bytom 41-906
{{ email }}
tel. 32/280-29-30