Instytucja: 

CHEŁM

 Monitoring: 

Raport o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • UG CHEŁM - Udzielenie odpowiedzi na pytania dot. Wniosku o informację przez None

    Witam, poniżej zostały udzielone odpowiedzi na przesłane pytania.
    Pozdrawiam.

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
    o samorządzie gminnym?

    ODPOWIEDŹ:TAK, radni przyjęli uchwałę.

    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do
    właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?

    ODPOWIEDŹ:
    https://ugchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=636&p1=szczegoly&p2=1410416

    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?

    ODPOWIEDŹ: Raport o stanie gminy liczy 129 stron.

    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
    Publicznej
    ODPOWIEDŹ:
    https://ugchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=74&p1=szczegoly&p2=1393044

    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    ODPOWIEDŹ: Raport przygotowali pracownicy urzędu.

    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
    wykonania usługi?
    ODPOWIEDŹ: nie dotyczy
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
    było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej,
    wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek
    inny sposób)?
    ODPOWIEDŹ: umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej

    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    ODPOWIEDŹ: 30 MAJA 2019 r.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
    raport o stanie gminy.

    ODPOWIEDŹ: 27 czerwca 2019 r
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    ODPOWIEDŹ: 1 radny.
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o
    stanie gminy?

    ODPOWIEDŹ: Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w
    debacie.

    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    ODPOWIEDŹ: patrz odpowiedź w punkcie 11
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    ODPOWIEDŹ: nie dotyczy
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy,
    np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli
    dotyczy)
    ODPOWIEDŹ: nie dotyczy
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
    ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    ODPOWIEDŹ: nie dotyczy
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
    też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    ODPOWIEDŹ: nie dotyczy
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
    też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
    czasu?
    ODPOWIEDŹ: nie dotyczy
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
    wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla
    ograniczenia?
    ODPOWIEDŹ: nie dotyczy
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
    też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
    ODPOWIEDŹ: żaden mieszkaniec nie zgłosił się do debaty.