Instytucja: 

WŁODAWA

 Monitoring: 

Raport o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek o informację publiczną z dnia 16.07.2019r. - Gmina Włodawa przez WŁODAWA

    Dzień dobry
    Przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udzielenie informacji
    publicznej:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    NIE, Rada Gminy Włodawa nie procedowała takiej uchwały.
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w
    Biuletynie Informacji Publicznej?
    Nie dotyczy
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    Raport o stanie Gminy Włodawa za 2018 rok liczy 65 stron.
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    https://ugwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=213
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    Raport przygotowywali pracownicy Urzędu Gminy Włodawa.
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    Nie dotyczy
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to
    umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na
    sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    Raport został opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Włodawa oraz
    na stronie internetowej Gminy Włodawa.
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    Raport został opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Włodawa w
    dniu 21 maja 2019r.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o
    stanie gminy.
    Sesja Rady Gminy Włodawa odbyła się 28 czerwca 2019r.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    Odpowiedź na to pytanie można odnaleźć w poniższym linku:
    https://gmina-wlodawa.sesja.pl/2019/06/28/retransmisja-obrad-xi-sesji-viii-kadencji-rady-gminy-wlodawa/
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    Nie dotyczy
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy
    wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    Nie dotyczy
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
    wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    Nie dotyczy
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    Nie dotyczy
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    Nie dotyczy
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne
    ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    Nie dotyczy
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
    wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
    Nie dotyczy


    -------- Oryginalna wiadomość --------
    Od: {{ email }}
    Do: {{ email }}
    Data: 16 lipiec 2019 o 06:35
    Temat: Wniosek o informację

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
    informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
    udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w
    Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to
    umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na
    sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o
    stanie gminy.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy
    wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
    wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne
    ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
    wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
    {{ email }}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu,
    zgodnie z zasadami reprezentacji

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl
    www.watchdogportal.pl
    www.funduszesoleckie.pl
    www.informacjapubliczna.org
    NIP 526282872
    KRS 0000181348


    Dzień dobry,

    Pozdrawiam

    --
    Urząd Gminy we Włodawie
    Al. Jana Pawła II 22
    tel./fax. 082 5721 234
    NIP: 565-12-76-763
    Regon: 000550203
    e-mail: {{ email }}


    Pozdrawiam
    Marta Wawryszuk
    Sekretarz Gminy Włodawa
    --
    Gmina Włodawa
    Al. Jana Pawła II 22
    tel./fax. 082 5721 234
    NIP: 565-14-45-740
    Regon: 000550203
    e-mail: {{ email }}

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Włodawa z siedzibą we
    Włodawie
    Al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa,
    adres e-mail: {{ email }}
    Kontakt z Inspektorem ochrony danych: {{ email }}.
    Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia z Panią/Panem korespondencji
    oraz w celu,
    dla którego zostały nam udostępnione.
    Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania oraz wniesienia
    skargi
    do organu nadzorczego.
    Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w
    siedzibie Urzędu Gminy
    we Włodawie oraz na stronie: www.gmina-wlodawa.pl w zakładce klauzula
    informacyjna dla interesantów
    Urzędu Gminy Włodawa.

    Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
    podmiotu, do którego
    jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa. Wgląd w
    treść wiadomości
    otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego
    rodzaju wykorzystanie,
    bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
    osobę lub podmiot
    nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał
    ją omyłkowo,
    proszony jest o zawiadomienie nadawcy poprzez wysłanie odpowiedzi i usunięcie
    tego materiału
    z komputera.