Instytucja: HRUBIESZÓW

Monitoring: Raport o stanie gminy

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację przez HRUBIESZÓW

    BURMISTRZ MIASTA HRUBIESZOWA
    ul. mjr. H. Dobrzańskiego „Hubala" 1,
    22-500 Hrubieszów
    e-mail: miasto@hrubieszow.pl
    www.miasto.hrubieszow.pl
    tel. 84 696 28 08, faks 84 696 25 04

    S.1431.47.2019

    UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

    Działając na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
    dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z
    późn. zm.), w związku ze złożeniem w dniu 16.07.2019 r. za pomocą
    poczty elektronicznej na adres miasto@hrubieszow.pl wniosku:

    od: Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

    o udzielenie informacji publicznej

    UDOSTĘPNIAM INFORMACJĘ PUBLICZNĄ W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
    samorządzie gminnym?

    ODP. TAK

    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
    miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?

    ODP.
    HTTPS://UMHRUBIESZOW.BIP.LUBELSKIE.PL/INDEX.PHP?ID=51&P1=SZCZEGOLY&P2=1396182

    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?

    ODP. 70 STRON RAPORTU + 213 STRON ZAŁĄCZNIKÓW DO RAPORTU

    Załączniki to wcześniej przyjęte sprawozdania i uchwały z realizacji
    programów, strategii, polityk itp. za 2018 r. tj.:

    * Informacja nt. realizacji zadań z miejskiego kalendarza imprez za
    rok 2018 (rozpatrywana na VI sesji Rady Miejskiej w Hrubieszowie w dniu
    28 marca 2019 r.).
    * Informacja z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz
    podejmowane działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa na terenie
    miasta w roku 2018 (rozpatrywana na VI sesji Rady Miejskiej w
    Hrubieszowie w dniu 28 marca 2019 r.).
    * Uchwała Nr VI/44/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
    2019 r. w sprawie sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy
    Społecznej w Hrubieszowie za 2018 rok oraz przedstawienia potrzeb w
    zakresie pomocy społecznej.
    * Uchwała nr VII/62/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 26
    kwietnia 2019 r. w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej Gminy
    Miejskiej Hrubieszów za 2018 r.
    * Uchwała Nr VII/61/2019 Rady Miejskiej Hrubieszów z dnia 26 kwietnia
    2019 r. w sprawie sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania
    rodziny i systemu pieczy zastępczej za rok 2018.
    * Uchwała Nr VI/47/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
    2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Miejskiego
    Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i
    Przeciwdziałania Narkomanii w 2018 roku.
    * Uchwała nr VI/48/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
    2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Preliminarza
    wydatków do Miejskiego Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów
    Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii w 2018 roku.
    * Uchwała nr V/31/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 26 lutego
    2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z Rocznego programu współpracy
    Gminy Miejskiej Hrubieszów z organizacjami pozarządowymi oraz
    podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku
    publicznego i o wolontariacie za rok 2018.

    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
    Publicznej

    ODP.
    HTTPS://UMHRUBIESZOW.BIP.LUBELSKIE.PL/INDEX.PHP?ID=53&P1=SZCZEGOLY&P2=1388891

    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)

    ODP. PRACOWNICY URZĘDU

    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
    usługi?

    OD. NIE DOTYCZY

    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
    to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
    przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?

    ODP. UMIESZCZENIE W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości

    ODP. 20.05.2019 R.

    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
    o stanie gminy.

    ODP. 30.05.2019 R.

    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?

    ODP. 4

    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
    gminy?

    ODP. 0

    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?

    ODP. NIE DOTYCZY

    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?

    ODP. NIE DOTYCZY

    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
    czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)

    ODP. NIE DOTYCZY

    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
    wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?

    ODP. NIE DOTYCZY

    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?

    ODP. NIE DOTYCZY

    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
    czasu?

    ODP. NIE DOTYCZY

    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
    inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie?

    ODP. NIE DOTYCZY

    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
    wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    ODP. NIE DOTYCZY

    Z upoważnienia Burmistrza

    ---
    MONIKA PODOLAK
    SEKRETARZ MIASTA

    URZĄD MIASTA HRUBIESZÓW
    ul. mjr. H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
    22-500 Hrubieszów
    tel.: 84 696 23 80, fax 84 696 25 04 wew. 30
    e-mail: miasto@hrubieszow.pl, www.miasto.hrubieszow.pl
    SEKRETARZ: tel.: 84 696 23 80 wew. 26, tel. kom.: 506 088 144
    e-mail: sekretarz@miasto.hrubieszow.pl

    ______________________________
    _Informacje wynikające z obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ust.
    1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
    dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
    przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) dostępne są na stronie
    internetowej https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl_
    _Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki,
    może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej
    adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub
    powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o
    powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości
    wraz z załącznikami._

    Links:
    ------
    [1] http://www.siecobywatelska.pl
    [2] http://www.watchdogportal.pl
    [3] http://www.funduszesoleckie.pl
    [4] http://www.informacjapubliczna.org

    Załączniki