Instytucja: 

LUDWIN

 Monitoring: 

Raport o stanie gminy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Wniosek o informację przez LUDWIN

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Wniosek o informację
    Wysłano: 16.07.2019 06:35

    odczytano w dniu 16.07.2019 09:25.

  • Gmina Ludwin przez LUDWIN

    Witam przesyłam odpowiedź na maila z dnia 16 lipca 2019 r.

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym? Tak
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
    miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    http://www.e-bip.pl/Start/12373/ActDetails/152115
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
    Publicznej http://www.e-bip.pl/Start/12373/OfficialBulletinBoard/237249
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    pracownicy urzędu
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
    usługi? Nie dotyczy
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to
    umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
    przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    Umieszczone na BIP
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości. 30.05.2019 r.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o
    stanie gminy. V/2019 14.06.2019 r.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? Nie zabierali
    głosu
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    Nie zgłosili się
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? Nie dotyczy
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty? Nie dotyczy
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy
    wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy) Nie
    dotyczy
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
    wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? Nie dotyczy
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie? Nie
    dotyczy
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
    wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    Nie dotyczy
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
    inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    Nie dotyczy
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
    wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały? Nie dotyczy

    Pozdrawiam

    Monika Gryglicka

    Inspektor ds. obsługi rady i jej organów, kultury, sportu i turystyki

    e-mail: {{ email }}

    tel. (81) 75 70 901

    www.gminaludwin.pl

    Gmina Ludwin

    21-075 Ludwin 51

    NIP 5050123397

    REGON 431019610

    Czy musisz drukować tę wiadomość pomyśl o środowisku!!!

    Załączniki

    • image001_Lx2YedB.png
    • image002_ejjNXDU.gif