Instytucja: 

ŁABUNIE

 Monitoring: 

Raport o stanie gminy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
    2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
    3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
    4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
    5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
    6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
    7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
    8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
    9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
    10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
    11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
    12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
    13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
    14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
    15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
    16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
    17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
    18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
    19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie odczytania wiadomości przez ŁABUNIE

    To jest potwierdzenie dostarczenia dla wiadomości e-mail, którą wysłałeś dnia 16
    lipiec 2019 do "{{ email }}" <{{ email }}> z tematem
    "Wniosek o informację".

    Uwaga: to potwierdzenie dostarczenia potwierdza jedynie, że wiadomość została
    wyświetlona na komputerze odbiorcy. Nie ma gwarancji, że odbiorca przeczytał
    wiadomość lub zrozumiał jej treść.

  • Odpowiedż na wniosek -Gmina Łabunie przez ŁABUNIE

    Dzień dobry
    W załączeniu przesyłam wnioskowane informacje publiczne.

    Załączniki

    • INFORMACJA_PUBLICZNA.txt