Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1588
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Przypomnienie: wniosek o informację z 04.11.2021 r. przez joanna.gucman@siecobywatelska.pl
Szanowni Państwo,
04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy. Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: {{ email }}
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2021-10-22 11:13:13 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie osoby miały
> największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O
> WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) radni, podejmując uchwałę w sprawie
> szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.
> 28 aa ustawy o samorządzie gminnym, b) wójt (burmistrz, prezydent miasta), c)
> urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, d) mieszkańcy w
> konsultacjach, debatach, podczas spotkań, e) pracownicy firmy zewnętrznej,
> którym powierzono przygotowanie raportu, f) inne osoby - jakie? g) nie
> jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 2. Jakie czynniki miały
> największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O
> WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI a) dostępność wskaźników, danych i informacji, b)
> treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów, c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3. Jakie działania
> podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują
> mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) przygotował
> i przeprowadził ankietę konsultacyjną, b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z
> mieszkańcami, c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie, d)
> współpracował z organizacjami społecznymi, e) współpracował z radnymi, f)
> analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną, g) inne
> - jakie? h) nie podjęto żadnych działań. 4. Jaka była rola radnych przy
> przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych
> wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
> samorządzie gminnym, b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu
> w czasie debaty, c) radni sami pozyskiwali dane do raportu, d) radni
> podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców, e) radni sami pytali
> mieszkańców, co ich interesuje, f) inne - jakie? g) radni nie byli
> zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie, 5. Na jakie problemy
> napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE
> WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak dostępu do danych i informacji, b)
> brak informacji zwrotnej od mieszkańców, c) brak zaangażowania się organizacji
> społecznych, d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
> służy raport, e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport, f) raport
> jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować, g) inne -
> jakie? h) urząd nie napotkał żadnych problemów. 6. Jak informowano
> społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na
> temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) informowano na stronie internetowej gminy lub w
> Biuletynie Informacji Publicznej, b) informowano w gazecie lub biuletynie
> informacyjnym wydawanym przez samorząd, c) informowano w radiu lub telewizji
> samorządowej, d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez
> gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta), e) informowano w innych
> mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, g) informowano w inny
> sposób - proszę opisać jaki, h) nie informowano o tym mieszkańców. 7. Czy
> podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także
> ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa
> ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, c) inna odpowiedź -
> jaka? Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}} Katarzyna Batko-
> Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
FW: wniosek o informację przez Sopot
From: Michał Banacki <{{ email }}>
Sent: Friday, November 19, 2021 2:55 PM
To: Tomasz Tabeau <{{ email }}>
Subject: FW: wniosek o informacjęTomku proszę o przygotowanie odpowiedzi
Michał Banacki
Naczelnik
Wydział Strategii Rozwoju Miasta[https://www.sopot.pl/public/img/logo.png]
Urząd Miasta Sopotu
81-704 Sopot
ul. Kościuszki 25/27
tel. +48 58 52 13 861; fax. +48 58 551 01 33;
www.sopot.pl<http://www.sopot.pl>From: Wojciech Zemła <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Sent: Friday, November 19, 2021 2:50 PM
To: Michał Banacki <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Cc: Anna Leśniak <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Subject: FW: wniosek o informację?
Pozdrawiam
S.From: Izabela Heidrich <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Sent: Friday, November 19, 2021 2:36 PM
To: Anna Leśniak <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>; Wojciech Zemła <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Subject: Odp: wniosek o informacjęDzień dobry,
W tym roku raport powstawał w Wydziale Strategii.pozdrawiam
Izabela Heidrich
Rzecznik prasowy
Naczelnik Biura Promocji i Komunikacji Społecznej
505 148 130Od: Anna Leśniak <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Data: piątek, 19 listopada 2021 o 14:27
Do: Wojciech Zemła <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
DW: Izabela Heidrich <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Temat: RE: wniosek o informację
Dzień dobry,
Do mnie ten wniosek nie dotarł.Pozdrawiam
Anna LeśniakDzień Dobry,
Wniosek dopiero dziś trafił do mnie.
Jedna jak widać w trakcie przesyłania go uległ niekorzystnej transformacji wizualnej.
Można prosić o przesłanie go raz jeszcze. Odpowiedzi udzielę w przeciągu 1 dnia.Pozdrawiam
Tomasz Tabeau
From: Wojciech Zemła <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Sent: Friday, November 19, 2021 2:20 PM
To: Izabela Heidrich <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Cc: Anna Leśniak <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Subject: FW: wniosek o informacjęFrom: {{ email }}<mailto:{{ email }}> <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Sent: Friday, November 19, 2021 2:16 PM
To: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
Subject: wniosek o informacjęSzanowni Państwo,
04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy. Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}<mailto:{{ email }}>
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
> W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-10-22 11:13:13 z adresu > {{ email }}<mailto:{{ email }}>: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie > osoby miały > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O > WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) > radni, podejmując uchwałę w sprawie > szczegółowych wymogów > dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. > 28 aa > ustawy o samorządzie gminnym, b) wójt (burmistrz, prezydent > miasta), c) > urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, > d) mieszkańcy w > konsultacjach, debatach, podczas spotkań, e) > pracownicy firmy zewnętrznej, > którym powierzono przygotowanie > raportu, f) inne osoby - jakie? g) nie > jesteśmy w stanie > odpowiedzieć na to pytanie. 2. Jakie czynniki miały > > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? > PROSIMY O > WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI a) dostępność wskaźników, > danych i informacji, b) > treść raportu za 2019 rok i > wcześniejszych raportów, c) inne czynniki - jakie? > d) nie > jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3. Jakie działania > > podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. > oczekują > mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH > ODPOWIEDZI a) przygotował > i przeprowadził ankietę konsultacyjną, > b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z > mieszkańcami, c) > zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie, d) > > współpracował z organizacjami społecznymi, e) współpracował z > radnymi, f) > analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o > informację publiczną, g) inne > - jakie? h) nie podjęto żadnych > działań. 4. Jaka była rola radnych przy > przygotowaniu raportu > o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni przygotowali uchwałę w sprawie > szczegółowych > wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o > którym mowa w art. 28 aa ustawy o > samorządzie gminnym, b) radni > aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu > w czasie > debaty, c) radni sami pozyskiwali dane do raportu, d) radni > > podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców, e) radni sami > pytali > mieszkańców, co ich interesuje, f) inne - jakie? g) > radni nie byli > zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym > etapie, 5. Na jakie problemy > napotkał urząd przy > przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE > > WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak dostępu do danych i > informacji, b) > brak informacji zwrotnej od mieszkańców, c) > brak zaangażowania się organizacji > społecznych, d) trudności > komunikacyjne - wytłumaczenie mieszkańcom czemu > służy raport, e) > niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport, f) raport > jest > za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować, g) inne > - > jakie? h) urząd nie napotkał żadnych problemów. 6. Jak > informowano > społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób > będzie można zabrać głos na > temat treści raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI > a) informowano na stronie internetowej gminy lub w > Biuletynie > Informacji Publicznej, b) informowano w gazecie lub biuletynie > > informacyjnym wydawanym przez samorząd, c) informowano w radiu lub > telewizji > samorządowej, d) informowano w mediach > społecznościowych prowadzonych przez > gminę lub wójta (burmistrza, > prezydenta miasta), e) informowano w innych > mediach > funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez > samorząd, > f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, > g) informowano w inny > sposób - proszę opisać jaki, h) nie > informowano o tym mieszkańców. 7. Czy > podczas debaty nad > raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także > ci > mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. > 28 aa > ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, > c) inna odpowiedź - > jaka? Prosimy o przesłanie odpowiedzi na > adres {{EMAIL}} Katarzyna Batko- > Tołuć, Szymon Osowski > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
This message has been scanned for viruses and dangerous content by
E.F.A. Project<http://www.efa-project.org>, and is believed to be clean.
Click here to report this message as spam.<http://mx2.um.sopot.pl/cgi-bin/learn-msg.cgi?id=7F9FFA017B.ACAA5&token=6336bf2b8bd138a539608c9ba943c4ac>Tomasz Tabeau
Główny Specjalista
Wydział Strategii Rozwoju Miasta[https://www.sopot.pl/images/stopka/stopka.png]
Urząd Miasta Sopotu
81-704 Sopot
ul. Kościuszki 25/27
tel. +48 58 52 13 796; fax. +48 58 551 01 33; kom. +48 505 015 322
www.sopot.pl* Chroń środowisko. Zastanów się zanim wydrukujesz ten e-mail.
-
RE: FW: wniosek o informację przez Sopot
From: {{ email }} <{{ email }}> On Behalf Of Biuro Stowarzyszenia
Sent: Friday, November 19, 2021 4:35 PM
To: Tomasz Tabeau <{{ email }}>
Cc: Michał Banacki <{{ email }}>
Subject: Re: FW: wniosek o informacjęSzanowni Państwo,
Państwa wymiana mailowa trafia również na nasz adres - proponuję go na razie usunąć z korespondencji i przesłać nam ostateczną odpowiedź. Najchętniej uzyskalibyśmy ją do połowy przyszłego tygodnia.
Pozdrawiam
Agnieszka Zdanowicz
[https://drive.google.com/uc?id=1CrGtkjPqd7FpGdJhK64g7PnkwZ7tKoBs&export=download]
Złości Cię, że władza nie działa jawnie? <https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=https%3a%2f%2fpatronite.pl%2fwatchdog&c=E,1,jPK0iGlWVn9LwY285i7_IzdMh-HNdtnmCleZ4rgzbt2uw3BLFwSs_nW_MmaFreOQzKgI5KNP04Xyo8C_9D49dfH_FP5qHLX96Ezr30liqLLrrFt4WdrohwwI&typo=1>
Chcesz, by to się zmieniło? <https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=https%3a%2f%2fpatronite.pl%2fwatchdog&c=E,1,P2xNgI2w1tKKfmv2FYv3x1KpkllM3VU2MpgLOpIJEci_ItWDO1rmubu6gbMl1J_P1O8VJ2OmcZSAGKU5lliNaVYNssliYwuJ2VrolUfQoOOv3b9cYsNBsm6-3dU,&typo=1>
Wesprzyj nasze działania, zrobimy, co trzeba.<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=https%3a%2f%2fpatronite.pl%2fwatchdog&c=E,1,eI_x_cWlbhHZaJC-924gagVHIUvxt2MU_v73zbxoFvEIw8GHzQB7ywawRF2Bm0wmNk_5tmacPj4uUg75CD9t69Q6tB6TFe3gT7t3uXYKEbqLOk9ZM9k,&typo=1>Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS: 0000181348
tel: +48 22 844 73 55<tel:+48228447355>
www.siecobywatelska.pl<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.siecobywatelska.pl&c=E,1,iB452XKnRLdta3du9TcL86gl3a5amacVAVczhBuGoxGUm43HRwtPC_0mawK-XnzkYnEHiZ1qLzVG1QKQWy9I7B15nuh4lXkI56aItRv2n-gm&typo=1> | www.sprawdzamyjakjest.pl<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.sprawdzamyjakjest.pl%2f&c=E,1,TU_MRs9RDFjOee-Qli5CQVy_HifeLT_IHd8ygRYkS0XmaMtecnt_pbEyFCRAVgGrHKtu6i8EqoYKXsjuNVFIVMWl3YPlqzp1lT0uwobjho_FiwR8GwGv1w,,&typo=1>
www.watchdogportal.pl<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.watchdogportal.pl&c=E,1,17tHVgFCl7ARBNZhA8qXuu_xobhWretadUTqZ6QaZ_IuzsmPLOggFnTHmyFkIeIq-9MiK88gIPlc18EC3WBE3Gqpz6M5w7mF6cif_g_1RA,,&typo=1> | www.informacjapubliczna.org<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.informacjapubliczna.org&c=E,1,6AdhIK5KcFAZxJBQNEeMGWWgBSB2KdzvGsb0LJ-LZHz00kepPF0Rbf4P4wXF0cvg8l_GAQQI1o3DJdnGDkI6zMQeApVj5sNuHMnUYnjr2MTbee8yAcEB8GU_2sf8&typo=1>pt., 19 lis 2021 o 15:11 Tomasz Tabeau <{{ email }}<mailto:{{ email }}>> napisał(a):
Dzień Dobry,Wniosek dopiero dziś trafił do mnie.
Jedna jak widać w trakcie przesyłania go uległ niekorzystnej transformacji wizualnej.
Można prosić o przesłanie go raz jeszcze. Odpowiedzi udzielę w przeciągu 1 dnia.Pozdrawiam
Tomasz Tabeau
From: {{ email }}<mailto:{{ email }}> <{{ email }}<mailto:{{ email }}>>
Sent: Friday, November 19, 2021 2:16 PM
To: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
Subject: wniosek o informacjęSzanowni Państwo,
04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy. Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}<mailto:{{ email }}>
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.siecobywatelska.pl&c=E,1,tYQ1rb57b5q5cHJkkToiAZIyA41OwhALq6upOWLyXWSgdgRAuiWV3zWrDJIuyP7BTyyDmYB4XJyEm3WaEiFPCPWPC6Sw7Ror9xeU7LZPBLLr&typo=1> | www.informacjapubliczna.org<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.informacjapubliczna.org&c=E,1,KFsEAZT8orvb4nGM8FX_jLFkaibjAepVdYQQvO_viQbnQT0q0RTxjqOugipadhlrcvDM0Ji326th62CzHqtzz1WiLcEr1npyrR4haEeXqw,,&typo=1>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: {{ email }}<mailto:{{ email }}>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.siecobywatelska.pl&c=E,1,5BiEtpAojD9BieG1tZLkDU853UBzH2nwy_c1C2DdWdElFRxqBPCEasYHAXGHTMjV11Mx_lwM0VYF-2k285IvM94fc3O4LqWsJeHtX8oWDv0P-UJVVQQAn1hooVw,&typo=1> | www.informacjapubliczna.org<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.informacjapubliczna.org&c=E,1,hiVe9mAninERtqntXQ5fUSrc0-kh_gwH7j3eeZMG6Np_Ny8sLf8d_H6323c3uX4bxRszpL324GWTmX_qEXp87bjTsPXMmDWh_pvJ4XaMEFZ-hBduoELAOaRhrm8,&typo=1>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
> W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-10-22 11:13:13 z adresu > {{ email }}<mailto:{{ email }}>: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie > osoby miały > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O > WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) > radni, podejmując uchwałę w sprawie > szczegółowych wymogów > dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. > 28 aa > ustawy o samorządzie gminnym, b) wójt (burmistrz, prezydent > miasta), c) > urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, > d) mieszkańcy w > konsultacjach, debatach, podczas spotkań, e) > pracownicy firmy zewnętrznej, > którym powierzono przygotowanie > raportu, f) inne osoby - jakie? g) nie > jesteśmy w stanie > odpowiedzieć na to pytanie. 2. Jakie czynniki miały > > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? > PROSIMY O > WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI a) dostępność wskaźników, > danych i informacji, b) > treść raportu za 2019 rok i > wcześniejszych raportów, c) inne czynniki - jakie? > d) nie > jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3. Jakie działania > > podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. > oczekują > mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH > ODPOWIEDZI a) przygotował > i przeprowadził ankietę konsultacyjną, > b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z > mieszkańcami, c) > zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie, d) > > współpracował z organizacjami społecznymi, e) współpracował z > radnymi, f) > analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o > informację publiczną, g) inne > - jakie? h) nie podjęto żadnych > działań. 4. Jaka była rola radnych przy > przygotowaniu raportu > o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni przygotowali uchwałę w sprawie > szczegółowych > wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o > którym mowa w art. 28 aa ustawy o > samorządzie gminnym, b) radni > aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu > w czasie > debaty, c) radni sami pozyskiwali dane do raportu, d) radni > > podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców, e) radni sami > pytali > mieszkańców, co ich interesuje, f) inne - jakie? g) > radni nie byli > zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym > etapie, 5. Na jakie problemy > napotkał urząd przy > przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE > > WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak dostępu do danych i > informacji, b) > brak informacji zwrotnej od mieszkańców, c) > brak zaangażowania się organizacji > społecznych, d) trudności > komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu > służy raport, e) > niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport, f) raport > jest > za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować, g) inne > - > jakie? h) urząd nie napotkał żadnych problemów. 6. Jak > informowano > społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób > będzie można zabrać głos na > temat treści raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI > a) informowano na stronie internetowej gminy lub w > Biuletynie > Informacji Publicznej, b) informowano w gazecie lub biuletynie > > informacyjnym wydawanym przez samorząd, c) informowano w radiu lub > telewizji > samorządowej, d) informowano w mediach > społecznościowych prowadzonych przez > gminę lub wójta (burmistrza, > prezydenta miasta), e) informowano w innych > mediach > funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez > samorząd, > f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, > g) informowano w inny > sposób - proszę opisać jaki, h) nie > informowano o tym mieszkańców. 7. Czy > podczas debaty nad > raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także > ci > mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. > 28 aa > ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, > c) inna odpowiedź - > jaka? Prosimy o przesłanie odpowiedzi na > adres {{EMAIL}} Katarzyna Batko- > Tołuć, Szymon Osowski > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
This message has been scanned for viruses and dangerous content by
E.F.A. Project<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.efa-project.org&c=E,1,rwTb8CNimWRD7fDD67w3JwOsADADOthzFtySsGduzd51EslCaxAynC1iCc1tnPPBLrVCdlSzaDpk8XjEEioFSeH5n_Z3YhAnRu1q6kStW8hEtUyEySmPoQ,,&typo=1>, and is believed to be clean.
Click here to report this message as spam.<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fmx2.um.sopot.pl%2fcgi-bin%2flearn-msg.cgi%3fid%3d7F9FFA017B.ACAA5%26token%3d6336bf2b8bd138a539608c9ba943c4ac&c=E,1,1Ub-xE1spPUDxbPqHLmW0Eh3T7jnNKsxTWgDR-23OSojAWRHYTmyduPAW3bMt-pkHct4iCnwkNj8CP3iJTXr7YmFSpcDE2GY_9Q_D7BbYI4,&typo=1>Tomasz Tabeau
Główny Specjalista
Wydział Strategii Rozwoju Miasta[https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=https%3a%2f%2fwww.sopot.pl%2fimages%2fstopka%2fstopka.png&c=E,1,oXditv4GQ6EuU4lAlDFonr2ZSc-eYiDGvBACUTg-W14PaVv2pKtWtOySwALKbS2ho1OpDE_VeEs-t5fgm3j-yyLEDZYN28Nbvf8-elYqtcfgU5rGaw,,&typo=1]
Urząd Miasta Sopotu
81-704 Sopot
ul. Kościuszki 25/27
tel. +48 58 52 13 796; fax. +48 58 551 01 33; kom. +48 505 015 322
www.sopot.pl<https://linkprotect.cudasvc.com/url?a=http%3a%2f%2fwww.sopot.pl&c=E,1,QJ2aKOuXuZF1RNOZoEVfL96XzPeMqJ0nzd5x-HtLzAynaamRsfkYaSHvKU_KpHPIbWYSBENjh5Cl_l7wEXuU3NNhLB7xlHKYyYyXBjDhYmYwL9qJKEcjRQ,,&typo=1>* Chroń środowisko. Zastanów się zanim wydrukujesz ten e-mail.
Tomasz Tabeau
Główny Specjalista
Wydział Strategii Rozwoju Miasta[https://www.sopot.pl/images/stopka/stopka.png]
Urząd Miasta Sopotu
81-704 Sopot
ul. Kościuszki 25/27
tel. +48 58 52 13 796; fax. +48 58 551 01 33; kom. +48 505 015 322
www.sopot.pl* Chroń środowisko. Zastanów się zanim wydrukujesz ten e-mail.