Instytucja: 

ZBÓJNO

 Monitoring: 

Raport o stanie gminy - jak jest tworzony?

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
    a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
    c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
    d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
    e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
    f) inne osoby - jakie?
    g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
    a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
    b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
    c) inne czynniki - jakie?
    d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
    b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
    c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
    d) współpracował z organizacjami społecznymi,
    e) współpracował z radnymi,
    f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
    g) inne - jakie?
    h) nie podjęto żadnych działań.

    4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
    b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
    c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
    d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
    e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
    f) inne - jakie?
    g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

    5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) brak dostępu do danych i informacji,
    b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
    c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
    d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
    e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
    f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
    g) inne - jakie?
    h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

    6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
    a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
    b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
    c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
    d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
    e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
    f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
    g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
    h) nie informowano o tym mieszkańców.

    7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
    a) tak,
    b) nie,
    c) inna odpowiedź - jaka?

    Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez ZBÓJNO

    To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

    Do: {{ email }}
    Temat: wniosek o informację
    Data: 2021-11-04 21:37

    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
    została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
    odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

  • Odp. na wniosek z dnias4.11.2021 r. przez ZBÓJNO

    Dzień dobry

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
    4.11.21 r., przesyłam poniżej informację.

    Odp. na pkt 1) c i b.
    Odp. na pkt 2) a.
    Odp na pkt 3) h.
    Odp. na pkt 4) g.
    Odp. na pkt 5) f.
    Odp. na pkt 6) a i d.
    Odp. na pkt 7) a.

    --
    Jacek Foksiński
    Sekretarz Gminy Zbójno

    Urząd Gminy Zbójno
    Zbójno 178A, 87-645 Zbójno
    tel. 54 280 1921
    www.zbojno.pl
    e-mail: {{ email }}

    KLAUZULA POUFNOŚCI
    Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
    podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
    jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
    rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani
    niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
    nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

    KLAUZULA INFORMACYJNA - OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZY UŻYCIU
    ELEKTRONICZNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKACJI
    Kontaktując się z nami wypełniając formatkę kontaktową (formularz
    kontaktowy) lub wysyłając do nas wiadomość przy użyciu poczty
    elektronicznej - wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych
    w celu obsługi korespondencji pomiędzy Tobą, a administratorem.
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
    Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
    fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE -
    ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:
    Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Zbójno.
    Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres
    siedziby: 87-645 Zbójno, Zbójno 178a, e-mailowo: {{ email }},
    telefonicznie: (54) 280 19 21.
    Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także
    powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować
    wysyłając e-mail na adres: {{ email }}.
    1. Wskazanie szczegółowego celu i podstawy prawnej przetwarzania jest
    uzależnione od przyczyny kontaktu z administratorem i tak:
    1) twoje dane kontaktowe - adres e-mail - przetwarzane będą na
    podstawie Twojej zgody w celu przyjęcia korespondencji, jej analizy oraz
    ewentualnie udzielenia odpowiedzi. Podstawą prawną przetwarzania danych
    jest art. 6 ust. 1 lit a) RODO;
    2) w przypadku gdy treść Twojej wiadomości będzie zawierała informacje,
    które spowodują konieczność podjęcia przez administratora przetwarzania
    na podstawie odrębnych przepisów prawa będą one przetwarzane m.in. w
    związku z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązków
    prawnych ciążących na administratorze wynikających z zadań określonych w
    przepisach szczególnych lub art. 6 ust. 1 lit e) RODO, kiedy dane są
    niezbędne do wykonywania zadań realizowanych przez administratora w
    interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej
    administratorowi.
    2. Twoje dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie
    podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są
    nimi np.: sądy, organy ścigania i podatkowe oraz inne podmioty
    publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem, oczywiście w oparciu o
    stosowną podstawę prawną. Twoja dane osobowe także będą ujawnione
    pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do
    wykonywania przez nich obowiązków. Twoje dane osobowe możemy także
    przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora
    tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące dla
    administratora usługi wsparcia w zakresie IT, zewnętrznym kancelariom
    prawnym oraz przewoźnikom pocztowym w celu dostarczenia korespondencji w
    toku sprawy.
    3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do
    ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach
    dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
    1) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do
    czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż 3 lata od ostatniego
    kontaktu drogą elektroniczną z administratorem,
    2) w pozostałych przypadkach, gdy treść Twojej wiadomości była podstawą
    do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów szczególnych o
    zakresie, sposobie i zasadach przetwarzania tych danych zostaniesz
    poinformowany odrębnie.
    4. Na zasadach wynikających z RODO i z uwzględnieniem wskazanych tam
    ograniczeń, przysługuje Ci:
    ­- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,
    ­- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    ­- prawo do usunięcia danych,
    ­- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
    ­- prawo do przenoszenia danych.
    5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Do udzielenia odpowiedzi
    niezbędne jest jednak przekazanie przez danych kontaktowych (adres
    e-mail, telefon lub adres korespondencyjny).
    6. W przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych może naruszać
    przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje również prawo
    wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres:
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    7. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
    również w formie profilowania.
    8. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego
    lub organizacji międzynarodowych.