Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #173
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Potwierdzenie otrzymania: wniosek o informację przez ZBÓJNO
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: wniosek o informację
Data: 2021-11-04 21:37Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
Odp. na wniosek z dnias4.11.2021 r. przez ZBÓJNO
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
4.11.21 r., przesyłam poniżej informację.Odp. na pkt 1) c i b.
Odp. na pkt 2) a.
Odp na pkt 3) h.
Odp. na pkt 4) g.
Odp. na pkt 5) f.
Odp. na pkt 6) a i d.
Odp. na pkt 7) a.--
Jacek Foksiński
Sekretarz Gminy ZbójnoUrząd Gminy Zbójno
Zbójno 178A, 87-645 Zbójno
tel. 54 280 1921
www.zbojno.pl
e-mail: {{ email }}KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.KLAUZULA INFORMACYJNA - OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZY UŻYCIU
ELEKTRONICZNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKACJI
Kontaktując się z nami wypełniając formatkę kontaktową (formularz
kontaktowy) lub wysyłając do nas wiadomość przy użyciu poczty
elektronicznej - wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych
w celu obsługi korespondencji pomiędzy Tobą, a administratorem.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE -
ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:
Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Zbójno.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres
siedziby: 87-645 Zbójno, Zbójno 178a, e-mailowo: {{ email }},
telefonicznie: (54) 280 19 21.
Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także
powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować
wysyłając e-mail na adres: {{ email }}.
1. Wskazanie szczegółowego celu i podstawy prawnej przetwarzania jest
uzależnione od przyczyny kontaktu z administratorem i tak:
1) twoje dane kontaktowe - adres e-mail - przetwarzane będą na
podstawie Twojej zgody w celu przyjęcia korespondencji, jej analizy oraz
ewentualnie udzielenia odpowiedzi. Podstawą prawną przetwarzania danych
jest art. 6 ust. 1 lit a) RODO;
2) w przypadku gdy treść Twojej wiadomości będzie zawierała informacje,
które spowodują konieczność podjęcia przez administratora przetwarzania
na podstawie odrębnych przepisów prawa będą one przetwarzane m.in. w
związku z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązków
prawnych ciążących na administratorze wynikających z zadań określonych w
przepisach szczególnych lub art. 6 ust. 1 lit e) RODO, kiedy dane są
niezbędne do wykonywania zadań realizowanych przez administratora w
interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi.
2. Twoje dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie
podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są
nimi np.: sądy, organy ścigania i podatkowe oraz inne podmioty
publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem, oczywiście w oparciu o
stosowną podstawę prawną. Twoja dane osobowe także będą ujawnione
pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do
wykonywania przez nich obowiązków. Twoje dane osobowe możemy także
przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora
tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące dla
administratora usługi wsparcia w zakresie IT, zewnętrznym kancelariom
prawnym oraz przewoźnikom pocztowym w celu dostarczenia korespondencji w
toku sprawy.
3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do
ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach
dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
1) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do
czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż 3 lata od ostatniego
kontaktu drogą elektroniczną z administratorem,
2) w pozostałych przypadkach, gdy treść Twojej wiadomości była podstawą
do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów szczególnych o
zakresie, sposobie i zasadach przetwarzania tych danych zostaniesz
poinformowany odrębnie.
4. Na zasadach wynikających z RODO i z uwzględnieniem wskazanych tam
ograniczeń, przysługuje Ci:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- prawo do usunięcia danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do przenoszenia danych.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Do udzielenia odpowiedzi
niezbędne jest jednak przekazanie przez danych kontaktowych (adres
e-mail, telefon lub adres korespondencyjny).
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych może naruszać
przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje również prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania.
8. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowych.