Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl

    Szanowni Państwo,

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
    Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
    Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.

    Z poważaniem
    Katarzyna Witek
    (na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
    2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
    3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
    4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
    6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
    7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
    9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
    13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
    14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14297@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
    www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
    www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
    www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    Załączniki

    • Uchwała_Zarządu_SOWP_z_01.10.2019_nr_1_OB_X_2019_-_pełnomocnictwo_K.__owVzukI.pdf ( Nie wykryte ) Pobierz
  • Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Bytowie

    Twoja wiadomość

    Do: administracja@bytow.sr.gov.pl
    Temat: Wniosek o informację publiczną
    Wysłano: 2019-11-22 12:57

    odczytano w dniu 2019-11-22 13:36.

  • RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Bytowie

    Dzień dobry,

    W nawiązaniu do poniższego e-maila uprzejmie informuję, że w terminie wcześniejszym tzn. dnia 1 września 2019 r. nie otrzymaliśmy drogą mailową wniosku o informację publiczną.

    Jednocześnie informuję, że odpowiedź na dzisiejszy wniosek zostanie udzielona zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami.

    Z poważaniem

    Bożena Tokarczyk

    Kierownik

    Samodzielnej Sekcji Administracyjnej,

    Sąd Rejonowy w Bytowie

    tel. (59) 8228199; fax (59) 8223556

    e-mail: <mailto:administracja@bytow.sr.gov.pl> administracja@bytow.sr.gov.pl

    Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. W przypadku gdyby otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez pomyłkę, proszę usunąć jej treść oraz jak najszybciej poinformować o tym fakcie nadawcę. Kopiowanie, i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione

    Sąd Rejonowy w Bytowie z siedzibą w Bytowie przy ul. Zamkowa 1, informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).

    Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Bytowie pod adresem: <http://www.slupsk.so.gov.pl> www.bytow.sr.gov.pl -> Ochrona Danych Osobowych.”

  • RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Bytowie

    Dzień dobry,

    W odpowiedzi na poniższego e-maila dot. wniosku o udostępnienie informacji
    publicznej wykonując zarządzenie Pana Prezesa Sądu Rejonowego w Bytowie
    poniżej przedstawiam żądane dane:

    1. Obecny Prezes Wojciech Juszkiewicz

    2. Poprzedni Prezes Aleksandra Szumińska

    3. Rozpoczęcie kadencji 01.07.2012 r. zakończenie kadencji
    30.06.2015 r.

    4. W roku 2016 - 5 sędziów

    2017 - 5 sędziów

    2018 - 3 sędziów

    5. Obsługę kadrową urzędników i innych pracowników prowadzi Sąd
    Okręgowy w Słupsku

    6. Nie było takich sędziów

    7. Nie było awansów we wskazanych latach

    8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016 r. - 931

    w 2017 r.
    - 843

    w 2018 r.
    - 804

    9. Sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016 - 1673

    w roku
    2017 -1656

    w roku
    2018 -1552

    10. Sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016 - 558

    w roku
    2017 - 419

    w roku
    2018 - 510

    11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw w
    roku 2016 - 85,51%


    w roku 2017 - 83,80%


    w roku 2018 - 75,88%

    12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw
    w roku 2016 -43,53%


    w roku 2017 - 83,10%


    w roku 2018 - 60,14%

    13. Sąd w 2016 roku nie prowadził statystyki dotyczącej liczby tomów dla
    każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego

    14. Sąd w 2018 roku nie prowadził statystyki dotyczącej liczby tomów dla
    każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego.

    Z poważaniem

    Bożena Tokarczyk

    Kierownik

    Samodzielnej Sekcji Administracyjnej,

    Sąd Rejonowy w Bytowie

    tel. (59) 8228199; fax (59) 8223556

    e-mail: <mailto:administracja@bytow.sr.gov.pl>
    administracja@bytow.sr.gov.pl

    Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. W
    przypadku gdyby otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez
    pomyłkę, proszę usunąć jej treść oraz jak najszybciej poinformować o tym
    fakcie nadawcę. Kopiowanie, i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych w
    tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione

    Sąd Rejonowy w Bytowie z siedzibą w Bytowie przy ul. Zamkowa 1, informuje,
    że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami
    Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
    2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).

    Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są
    na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Bytowie pod
    adresem: <http://www.slupsk.so.gov.pl> www.bytow.sr.gov.pl -> Ochrona
    Danych Osobowych."

    Załączniki