Instytucja: Sąd Rejonowy w Jaworznie
Monitoring: Sędziowie w sądach powszechnych
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
W odpowiedzi na wniosek z dnia 02 września 2019r. uprzejmie informuję, że odpowiedź nie zostanie udzielona w ustawowym terminie tj. 14 dni z uwagi na znaczne zaangażowanie pracowników przygotowujących sporządzenie informacji publicznej. Z tego powodu na mocy art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 26 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej Prezes Sądu przedłuża termin do sporządzenia wnioskowanej informacji do dnia 07 paździesrnika 2019r.
From: Cios Magdalena On Behalf Of BOI - Oddział Administracyjny - Sąd Rejonowy w Jaworznie
Sent: Monday, September 02, 2019 7:54 AM
To: Oddział Administracyjny - Sąd Rejonowy w Jaworznie <administracja@jaworzno.sr.gov.pl>
Subject: PD: Wniosek o informację publiczną________________________________
Od: sprawa-14346@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-14346@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-14346@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-14346@fedrowanie.siecobywatelska.pl>>
Wysłane: 1 września 2019 22:35
Do: BOI - Oddział Administracyjny - Sąd Rejonowy w Jaworznie
Temat: Wniosek o informację publicznąNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14346@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-14346@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W odpowiedzi na wniosek z dnia 02 września 2019r. uprzejmie przedstawiam żądane informacje:
1.Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego Sądu
Odp. Paweł Wysocki
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
Odp. Ewa Łąpińska
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
Odp. rozpoczęcie kadencji - 01 sierpnia 2006r, zakończenie kadencji 31 lipca 2014r
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
Odp. na koniec 2016, 2017 i 2018 roku była taka sama liczba sędziów czyli 17
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
Odp. Nie było nieobsadzonych stanowisk w roku 2016, 2017 i 2018
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
Odp. nie było takich przypadków
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
Odp. w wymienionych latach nikt z sędziów tutejszego Sądu nie awansował.
Ad. 8
Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 7778,3
2017 rok- 795
2018 rok- 782
Ad. 9
Ile spraw miał sędzia z największą liczbą spraw w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 1896
2017 rok- 1082,3
2018 rok- 914,6
Ad. 10
Ile spraw miał sędzia z najmniejszą liczbą spraw w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 313
2017 rok- 340
2018 rok- 378
Ad.11
Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 59,48 %
2017 rok- 55,69 %
2018 rok- 50,86 %
Ad. 12
Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 19,45 %
2017 rok- 20,42 %
2018 rok- 23,32 %
Ad 13
Czy tut. Sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego?
NIE
Ad. 14
Czy tut. Sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego?
NIE
Z upoważnienia Prezesa Sadu Rejonowego w Jaworznie
Z poważaniem
Monika Kaczmarek
Głowny Specjalista ds. administracyjno - kadrowych
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sąd Rejonowy w Jaworznie
Ul. Grunwaldzka 28
43-600 Jaworzno
tel. kontaktowy: 32 75 86 170
fax. 32 75 86 189
e-mail: administracja@jaworzno.sr.gov.pl
monika.kaczmarek@jaworzno.sr.gov.pl