Sędziowie w sądach powszechnych #285
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Sandomierzu
Dzień dobry
W nawiązaniu do wniosku z dnia 01.09.2019 r. o udostępnienie informacji
publicznej, w załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w
Sandomierzu z dnia 12.09.2019 r. Nr Adm-0144-42/19.
Jednoczenie informuję, że w/w pismo zostanie wysłane jedynie drogą
elektroniczną.Z poważaniem
-------------------------------------
Agnieszka Borkowska
Sąd Rejonowy w Sandomierzu
Oddział Administracyjny
ul. Kościuszki 2a
27-600 Sandomierz
tel. 15 834 21 21
fax. 15 832 36 12W dniu 2019-09-01 o 22:35, {{ email }} pisze:
--
_____________________________
Sąd Rejonowy w Sandomierzu
Oddział Administracyjny
ul. Kościuszki 2a
27-600 Sandomierz
tel./fax (15) 8323612Dzień dobry
W nawiązaniu do wniosku z dnia 01.09.2019 r. o udostępnienie informacji
publicznej, w załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w
Sandomierzu z dnia 12.09.2019 r. Nr Adm-0144-42/19.
Jednoczenie informuję, że w/w pismo zostanie wysłane jedynie drogą
elektroniczną.Z poważaniem
-------------------------------------
Agnieszka Borkowska
Sąd Rejonowy w Sandomierzu
Oddział Administracyjny
ul. Kościuszki 2a
27-600 Sandomierz
tel. 15 834 21 21
fax. 15 832 36 12W dniu 2019-09-01 o 22:35, {{ email }} pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
> 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
> 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego
> Prezesa tutejszego sądu?
> 4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich
> wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we
> wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie
> odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
> 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016,
> 2017 i 2018 roku?
> 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio
> we wszystkich wydziałach)
> 9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016,
> 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
> 10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016,
> 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
> 11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą
> liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
> 12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą
> liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
> 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby
> tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
> 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby
> tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
> www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
> www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
> www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
_____________________________
Sąd Rejonowy w Sandomierzu
Oddział Administracyjny
ul. Kościuszki 2a
27-600 Sandomierz
tel./fax (15) 8323612