Sędziowie w sądach powszechnych #55
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
0 |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl
Szanowni Państwo,
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14242@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:05.542552+00:00 z adresu boi@wloclawek.so.gov.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Imię i nazwisko
> obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa
> tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja
> poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym
> sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we
> wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów
> delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu
> 2016, 2017 i 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu
> odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba spraw na sędziego
> w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw
> miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od
> wydziału) 10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku
> 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw
> przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy
> o dane na koniec roku). 12. Procentowe wykonanie spraw przez
> sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o
> dane na koniec roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki
> dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego
> sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki
> dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego
> sędziego/sędzię? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć -
> członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Przeczytano: ***SPAM*** Wniosek o informację publiczną przez Sąd Okręgowy we Włocławku
Twoja wiadomość
Do: boi@wloclawek.so.gov.pl
Temat: ***SPAM*** Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2019-11-22 12:32odczytano w dniu 2019-11-22 12:32.
-
Przeczytano: ***SPAM*** Wniosek o informację publiczną przez Sąd Okręgowy we Włocławku
Twoja wiadomość
Do: boi@wloclawek.so.gov.pl
Temat: ***SPAM*** Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2019-11-22 12:32odczytano w dniu 2019-11-22 12:33.
-
odpowiedź na informację publiczną przez Sąd Okręgowy we Włocławku
Dzień dobry
W załączeniu uprzejmie przesyłam przy piśmie Prezesa SO z dnia 26.XI.2019r. Nr A-064-74/19 odpowiedź na informację publiczną z dnia 22.XI.2019r.
Krystyna ParysjanowiczKierownik Oddziału Administracyjnego
tel. +48 54 4222 513
e-mail: krystyna.parysjanowicz@wloclawek.so.gov.plSąd Okręgowy we Włocławku
ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek
www.wloclawek.so.gov.plTen e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez pomyłkę, proszę o niezwłocznie zawiadomienie nadawcy i usunięcie wiadomości. Kopiowanie i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione.
Sąd Okręgowy we Włocławku reprezentowany przez Prezesa Sądu Okręgowego we Włocławku informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie BIP Sądu Okręgowego we Włocławku pod adresem: www.wloclawek.so.gov.pl w zakładce : Ochrona Danych Osobowych.-----Original Message-----
From: Konopka Magdalena <magdalena.konopka@sowloclawek.local>
Sent: Wednesday, November 27, 2019 3:02 PM
To: Parysjanowicz Krystyna <krystyna.parysjanowicz@sowloclawek.local>
Subject: FW: Skan ze skanera - KadryZ poważaniem
Magdalena Konopka
Główny specjalista ds. kadrowych, Zastępca Kierownika Oddziału Administracyjnego Kadry/Oddział Administracyjnytel. 54 42 22 551, faks 54 42 22 557
-----Original Message-----
From: SKAN@sowloclawek.local <SKAN@sowloclawek.local>
Sent: Wednesday, November 27, 2019 3:09 PM
To: Konopka Magdalena <magdalena.konopka@sowloclawek.local>; ParysjanowiczKrystyna@sowloclawek.local
Subject: Skan ze skanera - Kadry-------------------
TASKalfa 2550ci
[00:c0:ee:a7:3d:17]
-------------------