Instytucja: Sąd Rejonowy w Słupsku
Monitoring: Sędziowie w sądach powszechnych
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Szanowni Państwo,
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.
Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14244@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:05.633767+00:00 z adresu sad.rejonowy@slupsk.sr.gov.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Imię i nazwisko
> obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa
> tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja
> poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym
> sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we
> wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów
> delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu
> 2016, 2017 i 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu
> odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba spraw na sędziego
> w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw
> miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od
> wydziału) 10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku
> 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw
> przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy
> o dane na koniec roku). 12. Procentowe wykonanie spraw przez
> sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o
> dane na koniec roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki
> dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego
> sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki
> dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego
> sędziego/sędzię? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć -
> członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sad.rejonowy@slupsk.sr.gov.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
A-0143-72/19
W załączeniu przesyłam pismo Wiceprezesa Sądu Rejonowego w Słupsku z dnia
27.11.2019 r.
Agnieszka Machnik
Oddział Administracyjny
Sąd Rejonowy w Słupsku
Tel. (59) 84 69 262
UWAGA
Informacja zawarta w tej wiadomości i załącznikach jest zastrzeżona i
skierowana tylko i wyłącznie do użytku osób, firm lub instytucji, do których
jest zaadresowana. Nie należy kopiować, ujawniać, ani dystrybuować tej
informacji bez zezwolenia Sądu Rejonowego w Słupsku. Jeżeli nie jesteś
zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, proszę powiadomić o tym nadawcę oraz
skasować lub usunąć tę wiadomość oraz wszystkie jej kopie.
Sąd Rejonowy w Słupsku z siedzibą w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13,
reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Słupsku informuje, że
przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L.
z 2016 r. Nr 119, str.1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu
Rejonowego w Słupsku pod adresem: <http://www.slupsk.sr.gov.pl>
http://www.slupsk.sr.gov.pl zakładka: Informacje/Ochrona danych osobowych.
A-0143-72/19
W załączeniu przesyłam informację Wiceprezesa Sądu Rejonowego w Słupsku z
dnia 11.12.2019 r.
Agnieszka Machnik
Oddział Administracyjny
Sąd Rejonowy w Słupsku
Tel. (59) 84 69 262
UWAGA
Informacja zawarta w tej wiadomości i załącznikach jest zastrzeżona i
skierowana tylko i wyłącznie do użytku osób, firm lub instytucji, do których
jest zaadresowana. Nie należy kopiować, ujawniać, ani dystrybuować tej
informacji bez zezwolenia Sądu Rejonowego w Słupsku. Jeżeli nie jesteś
zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, proszę powiadomić o tym nadawcę oraz
skasować lub usunąć tę wiadomość oraz wszystkie jej kopie.
Sąd Rejonowy w Słupsku z siedzibą w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13,
reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Słupsku informuje, że
przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L.
z 2016 r. Nr 119, str.1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu
Rejonowego w Słupsku pod adresem: <http://www.slupsk.sr.gov.pl>
http://www.slupsk.sr.gov.pl zakładka: Informacje/Ochrona danych osobowych.