Instytucja: 

CZARNYBÓR

 Monitoring: 

Sesje zdalne - dogrywka

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

NIEWYSŁANY

 Status ostatniego wniosku: 

NIEWYSŁANY

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Otrzymano: 2023-04-03 11:54:44

NrPytanieOdpowiedź
11. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?Tak
1aa) Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)25
22. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?2
33. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?Nie
3aa) Jak nazywa się używane oprogramowanie?Zoom
44. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)Nie
4aa) Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.Nie dotyczy
55. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?100 Mbit/s symetryczne
5aa) Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?Tak.

Treść

  • Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

    1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?

    1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)

    2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?

    3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
    3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?

    4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
    4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.

    5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
    5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?

    Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc

    Szanowni Państwo,

    27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.

    Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

    Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:

    1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?

    1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)

    2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?

    3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
    3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?

    4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
    4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.

    5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
    5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?

    Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}

    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
    członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

    --
    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
    NIP 5262842872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

  • informacja publiczna przez CZARNYBÓR
    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z CZARNYBÓR i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.

    Dzień dobry,

    w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznej.
    Jednocześnie nadmienię, że żaden inny wniosek dnia 27.02.2023r. nie
    wpłynął od Państwa do naszego Urzędu.

    --
    Pozdrawiam,

    Katarzyna Tomasiak
    Inspektor ds. kadr i ewidencji działalności gospodarczej
    {{ email }}

    Urząd Gminy Czarny Bór
    ul. Główna 18
    58-379 Czarny Bór
    t: 74 845 01 39
    f: 74 845 00 06
    www.czarny-bor.pl

    Niniejszy e-mail wraz z załącznikami zawiera informacje poufne i podlega ochronie prawnej.
    Jeśli nie jesteś właściwym odbiorcą tej wiadomości poinformuj natychmiast nadawcę i skasuj ten e-mail.
    Kopiowanie lub przekazywanie wiadomości bez zezwolenia jest zabronione.
    Administratorem Pana/i danych osobowych jest Urząd Gminy w Czarnym Borze (ul. Główna 18, 58-379 Czarny Bór) reprezentowany przez Wójta Gminy Czarny Bór.
    Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem oraz w celu, dla którego zostały nam udostępnione.
    Cała treść obowiązku informacyjnego znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy Czarny Bór pod adresem www.czarny-bor.pl

    Załączniki

    • OR.1431.25.2023.KT.pdf