Wnioski o informację o środowisku w 2023 - gminy, starostwa, urzędy marszałkowskie #346
Instytucja: |
|
Monitoring: |
Wnioski o informację o środowisku w 2023 - gminy, starostwa, urzędy marszałkowskie, GDOŚ, parki |
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Otrzymano: 2024-07-01 12:46:27
Nr | Pytanie | Odpowiedź | Kategoria odpowiedzi |
---|---|---|---|
1 | Prosimy o podanie liczby wniosków lub pism zakwalifikowanych jako wnioski o informację o środowisku, które wpłynęły do organu w 2023 roku. Chodzi o wszystkie wnioski o udostępnienie informacji o środowisku, które wpłynęły drogą pisemną i elektroniczną. | 12 wniosków | |
2 | Prosimy o podanie łącznej wysokości opłat za wyszukiwanie, przekształcenie informacji o środowisku, sporządzanie kopii dokumentów lub danych oraz ich przesłanie, które organ naliczył w 2023 r. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [dalej ustawa ooś]. | Łączna wysokość opłat w roku 2023 wynosiła 0,0 zł. | |
3 | Zgodnie z art. 21 i 23 ustawy ooś organy prowadzą wykazy informacji o środowisku. Prosimy o podanie możliwych do skopiowania linków prowadzących bezpośrednio do prowadzonych wykazów. | https://suleczyno.biuletyn.net/?bip=1&cid=59&bsc=N | |
4 | Prosimy o podanie możliwego do skopiowania linku prowadzącego bezpośrednio do rejestru wniosków o wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzewa lub krzewu, o którym mowa w art. 21 ust. 2 pkt 24 lit. f ustawy ooś. | https://suleczyno.biuletyn.net/?bip=1&cid=59&bsc=N | |
5 | Prosimy o wskazanie stanowiska osoby odpowiedzialnej za udostępnianie informacji o środowisku, o której mowa w art. 10 ustawy ooś. | referent ds. ochrony środowiska, inspektor ds. gospodarki przestrzennej. | |
6 | Prosimy o podanie zakresu obowiązków osoby odpowiedzialnej za udostępnianie informacji o środowisku. Dla ułatwienia podajemy przykładowe obowiązki: - przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski, - koordynowanie procesu udostępniania informacji (np. dbanie o terminy), - prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji o środowisku, - redagowanie informacji do publicznie dostępnych wykazów o środowisku i/lub Biuletynu Informacji Publicznej, - przygotowywanie okresowych zestawień podsumowujących na temat udostępniania informacji o środowisku przez urząd, - inne. | - przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski, - prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji o środowisku, - redagowanie informacji do publicznie dostępnych wykazów o środowisku i/lub Biuletynu Informacji Publicznej, |
Treść
-
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SULĘCZYNO
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią. -
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SULĘCZYNO
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SULĘCZYNO i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.From: {{ email }} <{{ email }}>
Sent: Tuesday, June 25, 2024 10:49 AM
To: {{ email }}
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejNa podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. Prosimy o podanie liczby wniosków lub pism zakwalifikowanych jako wnioski o informację o środowisku, które wpłynęły do organu w 2023 roku. Chodzi o wszystkie wnioski o udostępnienie informacji o środowisku, które wpłynęły drogą pisemną i elektroniczną.
2. Prosimy o podanie łącznej wysokości opłat za wyszukiwanie, przekształcenie informacji o środowisku, sporządzanie kopii dokumentów lub danych oraz ich przesłanie, które organ naliczył w 2023 r. na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [dalej ustawa ooś].
3. Zgodnie z art. 21 i 23 ustawy ooś organy prowadzą wykazy informacji o środowisku. Prosimy o podanie możliwych do skopiowania linków prowadzących bezpośrednio do prowadzonych wykazów.
4. Prosimy o podanie możliwego do skopiowania linku prowadzącego bezpośrednio do rejestru wniosków o wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzewa lub krzewu, o którym mowa w art. 21 ust. 2 pkt 24 lit. f ustawy ooś.
5. Prosimy o wskazanie stanowiska osoby odpowiedzialnej za udostępnianie informacji o środowisku, o której mowa w art. 10 ustawy ooś.
6. Prosimy o podanie zakresu obowiązków osoby odpowiedzialnej za udostępnianie informacji o środowisku. Dla ułatwienia podajemy przykładowe obowiązki:
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski,
- koordynowanie procesu udostępniania informacji (np. dbanie o terminy),
- prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji o środowisku,
- redagowanie informacji do publicznie dostępnych wykazów o środowisku i/lub Biuletynu Informacji Publicznej,
- przygotowywanie okresowych zestawień podsumowujących na temat udostępniania informacji o środowisku przez urząd,
- inne.Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }} <mailto:{{ email }}>
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: <mailto:{{ email }}> {{ email }} skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka <http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl | <http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}> . Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}> .
Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu, podpis.
Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej: fedrowanie.siecobywatelska.pl <http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> . Ponadto możemy przetwarzać Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Państwa dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane na naszej stronie: fedrowanie.siecobywatelska.pl <http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> - w takim przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTcxOTMwNTMyNDE5LjcuOTY2NjEzODg2MzEyMDQ1NjI3MkBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxUdWUsIDI1IEp1biAyMDI0IDA4OjQ4OjQ0IC0wMDAwfHNla3JldGFyaWF0QHN1bGVjenluby5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>