Instytucja: 

Starostwo Powiatowe w Bieruniu

 Monitoring: 

Wnioski o informację w 2022

 Liczba listów: 

5

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

Otwarte

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek dot. wnioskowania o informację przez Starostwo Powiatowe w Bieruniu

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_Cc03H6L.txt
  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#BZK.1431.1.39.2023] przez Starostwo Powiatowe w Bieruniu

    Dokumenty: BZK.KW-00065/2023
    Znak sprawy: BZK.1431.1.39.2023
    Rej. koresp. wych.: RMW-000182/2023
    Wysłane przez: Bernard Bednorz



    Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji z 11.07.2023 r. informuję, że:
    1. Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2022 r. - 61
    2. Liczba wniosków, które w 2022 r. organ wykonał w całości. Przez wykonanie wniosku w całości należy rozumieć wyłącznie udostępnienie pełnej informacji. Udostępnienie pełnej informacji po przedłużeniu terminu na jej udostępnienie należy potraktować jako wykonanie wniosku w całości. - 61
    3. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ wydał decyzję administracyjną (decyzje administracyjne) o odmowie udostępnienia informacji publicznej. Nawet jeśli organ wydał więcej niż jedną decyzję administracyjną w odniesieniu do danego wniosku, należy to potraktować jako jedną sprawę (wniosek). - 0
    4. Jakie były najczęściej występujące przyczyny nieudostępnienia przez organ informacji publicznej w 2022 r.? Prosimy o wymienienie w treści wiadomości maksymalnie trzech z poniższych punktów:
    - wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej,
    - wnioskodawca miał zagwarantowany dostęp do informacji w innym trybie,
    - informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
    5. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę (skargi) na bezczynność do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ otrzymał skargę na bezczynność i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed 1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku. - 0
    6. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę na decyzję (decyzje) do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ otrzymał skargę na decyzję i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed 1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku. - 0
    7. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ naliczył opłatę za udostępnienie informacji publicznej. - 0
    8. Czy organ publikuje rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej? Prosimy o udzielenie odpowiedzi tak/nie. - Nie
    9. Czy w organie jest zatrudniona osoba odpowiedzialna za przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej? Chodzi o wydzielone stanowisko pracownicze, którego zakres obowiązków dotyczy udzielania informacji publicznej. - Nie

    Z poważaniem

    STAROSTA

    Bernard Bednorz
    --
    Wysłano z systemu FINN 8 SQL

    Załączniki

    • BZK.KW-00065_2023.pdf
    • Klauzula_informacyjna.pdf
    • weryfikacja.xsl
  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej (dane do Raportu o stanie jawności ) [Sprawa#BZK.1431.1.65.2023] przez Starostwo Powiatowe w Bieruniu
    Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z Starostwo Powiatowe w Bieruniu i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.

    Dokumenty: BZK.KW-00112/2023
    Znak sprawy: BZK.1431.1.65.2023
    Rej. koresp. wych.: RMW-000319/2023
    Wysłane przez: Bernard Bednorz

    Odpowiadając na wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję, że :
    1. Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2022 r.
    Ad. 1. - 62

    2. Liczba wniosków, które w 2022 r. organ wykonał w całości. Przez wykonanie wniosku w całości należy rozumieć wyłącznie udostępnienie pełnej informacji. Udostępnienie pełnej informacji po przedłużeniu terminu na jej udostępnienie należy potraktować jako wykonanie wniosku w całości.
    Ad. 2. - 40

    3. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ wydał decyzję administracyjną (decyzje administracyjne) o odmowie udostępnienia informacji publicznej. Nawet jeśli organ wydał więcej niż jedną decyzję administracyjną w odniesieniu do danego wniosku, należy to potraktować jako jedną sprawę (wniosek).
    Ad. 3. - 0

    4. Jakie były najczęściej występujące przyczyny nieudostępnienia przez organ informacji publicznej w 2022 r.? Prosimy o wymienienie w treści wiadomości maksymalnie trzech z poniższych punktów:

    a. wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej,
    b. wnioskodawca miał zagwarantowany dostęp do informacji w innym trybie,
    c. informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
    d. wnioskodawca nie ujawnił swoich podstawowych danych osobowych (imię, nazwisko),
    e. wnioskodawca nadużywał dostępu do informacji publicznej,
    f. wniosek dotyczył informacji przetworzonej,
    g. informacja podlegała ochronie prywatności osoby fizycznej,
    h. informacja podlegała ochronie ze względu na tajemnicę przedsiębiorcy,
    i. inne.
    Ad. 4.
    - wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej,
    - informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
    - wnioskodawca miał zagwarantowany dostęp do informacji w innym trybie

    5. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę (skargi) na bezczynność do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ otrzymał skargę na bezczynność i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed 1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku.
    Ad. 5. - 0

    6. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę na decyzję (decyzje) do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ otrzymał skargę na decyzję i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed 1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku.
    Ad. 6. - 0

    7. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ naliczył opłatę za udostępnienie informacji publicznej.
    Ad. 7. - 0

    8. Czy organ publikuje rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej? Prosimy o udzielenie odpowiedzi tak/nie.
    Ad. 8. - NIE

    9. Czy w organie jest zatrudniona osoba odpowiedzialna za przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej? Chodzi o wydzielone stanowisko pracownicze, którego zakres obowiązków dotyczy udzielania informacji publicznej.
    Ad. 9. - NIE

    Z poważaniem

    STAROSTA

    Bernard Bednorz

    Klauzula informacyjna
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bieruńsko-Lędziński z siedzibą w Bieruniu przy ul. św. Kingi 1, e-mail: {{ email }}
    2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udostępnienia informacji publicznej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
    3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
    4. Dane będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
    5. Posiada Pani/Pan prawo: dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, do ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
    7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
    8. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: {{ email }}.

    --
    Wysłano z systemu FINN 8 SQL

    Załączniki

    • BZK.KW-00112_2023.pdf
    • weryfikacja.xsl