Instytucja: MIRZEC

Monitoring: Zasady działania gazet władzy

Treść

  • Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Prosimy o informację, czy wydawana przez Państwa gazeta jest:
    a) wydawana rzadziej niż trzy razy do roku;
    b) kwartalnikiem;
    c) dwumiesięcznikiem;
    d) miesięcznikiem;
    e) dwutygodnikiem;
    f) tygodnikiem;
    g) inna opcja, np. zakończono wydawanie gazety, przerwa w wydawaniu. Prosimy o opisanie sytuacji.

    2) Czy wydawana przez Państwa gazeta:
    a) jest dostępna tylko w wersji papierowej;
    b) jest dostępna tylko online;
    c) jest dostępna zarówno w wersji papierowej, jak i online;
    d) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie.

    3) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o podanie średniego nakładu rocznego w 2019 roku.

    4) Jeśli gazeta jest dostępna w wersji papierowej, prosimy o informację czy:
    a) jest bezpłatna;
    b) jest płatna.

    5) Czy gazeta prowadzi sprzedaż ogłoszeń?
    a) tak;
    b) nie.

    6) Czy istnieją zasady (spisane lub niepisane) umieszczania nadesłanych do redakcji tekstów w gazecie? Nie chodzi nam o zasady umieszczania tekstów płatnych.
    a) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, w którym zawarte są jasne kryteria przyjmowania tekstów do publikacji;
    b) tak, istnieje regulamin zamieszczania nadesłanych do redakcji tekstów, ale o tym, czy tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
    c) nie istnieje regulamin, ale zwyczajowo nadesłane teksty są zawsze publikowane w gazecie;
    d) nie istnieje regulamin, a o tym czy jakiś tekst zostanie umieszczony decyduje każdorazowo redaktor naczelny lub zespół redakcji;
    e) nie istnieje regulamin, a nadesłane do redakcji teksty bardzo rzadko lub nigdy nie są publikowane w gazecie;
    f) inna sytuacja. Prosimy o jej opisanie;

    7) Czy w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały z prośbą o ich nieodpłatną publikację przez (można wybrać kilka odpowiedzi):
    mieszkańców,
    a) przewodniczącego/przewodniczącą rady gminy;
    b) radnych opozycji;
    c) radnych rządzącej koalicji;
    d) organizacje społeczne;
    e) instytucje lokalne (np. biblioteki, szkoły);
    f) lokalny biznes;
    g) inne podmioty (jakie?).

    8) Jeśli w 2020 roku do redakcji gazety nadsyłane były teksty i materiały, o których mowa w pytaniu nr 7, to czy choć raz (można wybrać kilka odpowiedzi):
    a) odmówiono publikacji takiego tekstu;
    b) nie udzielono żadnej odpowiedzi;
    c) żadne z powyższych.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację przez MIRZEC

    To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

    Do: sekretariat@mirzec.pl
    Temat: Wniosek o informację
    Data: 2020-11-30 04:34

    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
    została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
    odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

  • Re: Wniosek o informację przez MIRZEC

    Dzień dobry,
    Państwa ankieta trafiła prawdopodobnie przez pomyłkę do Urzędu Gminy w
    Mircu zamiast do redakcji gazety,
    Z poważaniem
    Monika Kaczorowska

    ---
    Urząd Gminy w Mircu
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec
    tel. 41 276 71 70
    fax. 41 276 71 90

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE zwanym dalej „RODO” informujemy, że przetwarzamy dane osobowe
    naszych klientów w celu realizacji czynności urzędowych.
    Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy. Klient ma prawo
    dostępu do treści danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia,
    ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
    danych.
    Szczegółowa klauzula informacyjna RODO znajduje się w internetowym
    serwisie Gminy Mirzec (www.mirzec.pl). W przypadku dodatkowych pytań
    można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail:
    iod@mirzec.pl lub telefonicznie 41/2767189.