Instytucja: 

TECHNIKUM NR 2

 Monitoring: 

Zdrowa Szkoła

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon

  • Fwd: ODP: Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez TECHNIKUM NR 2
    Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla spamu lub prawdopodobnego spamu.

    -------- Wiadomość oryginalna --------
    Temat: ODP: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
    Data: 2024-08-26 13:47
    Od: sekretariat <{{ email }}>
    Do: "{{ email }}"
    <{{ email }}>

    Dzień dobry,
    W załÄ
    czeniu przesyłam odpowiedź na informację publicznÄ
    .

    _Pozdrawiam_

    _Krystyna Kacprzak_

    Zespół Szkół Å»eglugi ŚródlÄ
    dowej

    im. Bohaterów Westerplatte

    ul. Bohaterów Westerplatte 1

    47-200 Kędzierzyn-Koźle

    tel. 77 406 16 50

    -------------------------

    Od: DopaminaLab <{{ email }}>
    Wysłane: środa, 14 sierpnia 2024 08:21
    Do: sekretariat <{{ email }}>
    Temat: Wniosek o informację DOPAMINA LAB

    WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
    ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
    Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujÄ
    ce pytania.
    Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej
    na adres email {{ email }}

    Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracjÄ
    , poprzez
    zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreślenie) lub wpisanie
    prawidłowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostępnienie odpowiednich
    danych i informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu ze
    statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ
    że się z
    załÄ
    czeniem dokumentów, wnosimy o załÄ
    czenie i przesłanie ich w
    formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera
    70 pytań ale większość z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie.
    Odpowiedź nie powinna zajÄ
    ć więcej niż 30-40 minut.

    OCENIANIE

    1. Czy korzystajÄ
    Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
    1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
    - Librus
    - Vulcan
    - inne (jakie?)

    2. Czy sposób oceniania wewnÄ
    trzszkolnego, ustalony w statucie w
    Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie

    3. Czy do konkretnych ocen bieżÄ
    cych przypisuje się wagi? Tak/Nie
    3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
    ustna, praca domowa, itp.) funkcjonujÄ
    w Państwa szkole oraz jakie
    przypisano do nich wagi?

    4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na
    podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen
    bieżÄ
    cych? Tak/Nie

    5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce
    ocenami bieżÄ
    cymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej)

    oceny wyrażone cyfrÄ
    (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy

    6. Czy zgodnie z przyjętym wewnÄ
    trzszkolnym ocenianiem umocowanym w
    statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostatecznÄ
    :
    - za określonÄ
    liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
    - za brak pracy domowej? Tak/Nie
    - za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie

    7. Czy zgodnie z przyjętym wewnÄ
    trzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
    statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach)
    w jakim osoba uczÄ
    ca się może poprawić danÄ
    ocenę bieżÄ

    ?
    Tak/Nie

    8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
    ocenę celujÄ

    ? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego
    artykułu/paragrafu.

    ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA

    9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system
    punktowej oceny? Tak/Nie

    10. Czy w Państwa placówce obowiÄ
    zuje zakaz farbowania włosów przez
    osoby uczÄ
    ce się? Tak/Nie
    10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
    dotyczy

    11. Czy w Państwa placówce obowiÄ
    zuje zakaz malowania paznokci przez
    osoby uczÄ
    ce się (lub istniejÄ
    regulacje dotyczÄ
    ce koloru paznokci)?
    Tak/Nie
    11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
    dotyczy

    12. Czy w Państwa placówce obowiÄ
    zuje zakaz makijażu przez osoby
    uczÄ
    ce się? Tak/Nie
    12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
    dotyczy

    13. Czy w Państwa placówce obowiÄ
    zuje zakaz noszenia biżuterii przez
    osoby uczÄ
    ce się? Tak/Nie
    13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie
    dotyczy

    14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegajÄ
    cych
    zasad (wymienionych w punktach 10-13):
    - punkty ujemne z zachowania
    - upomnienie nauczyciela/nauczycielki
    - upomnienie dyrektora/dyrektorki
    - nagana
    - nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci,
    noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ
    ce się w naszej
    szkole
    - inne (jakie?)

    15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczÄ
    cych
    się na terenie szkoły? Tak/Nie

    16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze
    statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.

    17. Czy w szkole obowiÄ
    zujÄ
    mundurki? Tak/Nie
    17 a. Jeśli tak czy osoby uczÄ
    ce się kupujÄ
    mundurek na własny
    koszt? Tak/Nie
    17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?

    18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
    szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
    szkoły.

    19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu
    uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu
    niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie

    20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ

    zarekwirowane telefony?
    Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”

    21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
    - rodzic/opiekun prawny
    - uczeń/uczennica
    - nie dotyczy

    22. Czy uczniowie pełnoletni mogÄ
    samodzielnie usprawiedliwiać
    nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy

    BEZPIECZEŃSTWO

    23. Czy uczniowie pełnoletni majÄ
    możliwość opuszczenia budynku
    szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie

    24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody
    na:
    - wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
    - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie

    25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ
    :
    - zamknięte na klucz
    - otwarte

    26. Czy drzwi wejściowe do szkoły sÄ
    na czas lekcji:
    - zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę
    dozorujÄ

    ,
    - otwarte

    27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły
    lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
    27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte sÄ
    monitoringiem
    (można wybrać kilka):
    - korytarze (Tak/Nie)
    - wnętrze szatni (Tak/Nie)
    - teren wokół szkoły (Tak/Nie)
    - inne (proszę wpisać jakie):
    - nie dotyczy

    ORGANY SZKOŁY

    28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie

    29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie

    30. Czy w Państwa Placówce zbierane sÄ
    składki na działalność
    Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której nie
    tworzy się Rady Rodziców

    31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ

    deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców?
    Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której nie tworzy się
    Rady Rodziców

    32. Czy Rada Rodziców na poczÄ
    tku danego roku szkolnego informuje
    społeczność szkolnÄ
    o sugerowanej wysokości składki na jej
    działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której nie
    tworzy się Rady Rodziców

    33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
    - indywidualnym koncie jednego z rodziców
    - własnym koncie Rady
    - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
    - nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której nie tworzy się Rady
    Rodziców

    34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej
    roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy
    placówkÄ
    w której nie tworzy się Rady Rodziców.
    34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załÄ
    czenie ostatniego
    sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
    34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
    jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły?
    Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówkÄ
    w której nie tworzy się
    Rady Rodziców.

    35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
    2023/24 przez Radę Rodziców.

    36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiÄ
    zujÄ
    cego regulaminu Rady
    Rodziców.

    37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy
    się Rady Rodziców.

    38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiÄ
    zujÄ
    cego regulaminu
    SamorzÄ
    du Uczniowskiego.

    39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić
    uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów SamorzÄ
    du
    Uczniowskiego? Tak/Nie
    39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?

    40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ
    du Uczniowskiego
    biorÄ
    udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie

    41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ
    d Uczniowski przedstawiał Radzie
    Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły?
    Tak/Nie
    41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków
    SamorzÄ
    du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o
    wpisanie “nie dotyczy”.
    41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii
    SamorzÄ
    du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o
    wpisanie “nie dotyczy”.

    KADRY

    42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce sÄ
    obsadzone
    wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie

    43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczÄ
    wakaty w Państwa placówce i
    ile ich jest?

    44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
    44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
    44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia
    kierunkowego i ukończonych kursów.

    ADMINISTRACYJNE

    45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie

    46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie

    47. Ile osób realizowało obowiÄ
    zek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w
    Państwa placówce?

    48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?

    49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?

    50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?

    ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

    51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciÄ
    gu ostatnich 5 lat
    termomodernizację? Tak/Nie

    52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w
    najbliższych trzech latach? Tak/Nie

    53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne
    źródła energii? Tak/Nie

    54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj.
    zainstalowano specjalistyczne urzÄ
    dzenia monitorujÄ
    ce jakość
    powietrza wewnÄ
    trz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie

    55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urzÄ
    dzeń
    odpowiadajÄ
    cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ
    trz budynku? Tak/Nie

    56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urzÄ
    dzenia i
    rozwiÄ
    zania chłodzÄ
    ce (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie

    57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdujÄ
    się
    instalacje bazujÄ
    ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
    deszczowy, łÄ
    ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
    57 a. Jeżeli tak, to jakie?

    58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w
    każdy dzień (stołówka szkolna)?
    - nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
    - tak, wegetariańskie
    - tak, wegańskie
    - tak, wegetariańskie i wegańskie
    - nie

    59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiÄ
    że się z innÄ

    odpłatnościÄ
    ?
    - tak, wybór diety roślinnej wiÄ
    że się z dodatkowÄ
    opłatÄ
    (cena
    jest wyższa)
    - tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
    - nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
    - nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)

    60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np.
    podpaski, tampony)? Tak/Nie

    INNE

    61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ
    udział w
    wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupÄ
    ?
    Tak/Nie

    62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których
    mogÄ
    oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie

    63. Czy za dostęp do szafek pobierane sÄ
    opłaty? Tak/Nie
    Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?

    64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ
    ce przyjmowania
    upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki
    i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr
    korzyści)? Tak/Nie

    65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi
    realizujÄ
    cymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie

    66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizujÄ
    cymi usługi
    na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP?
    Tak/Nie/Nie dotyczy

    67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczÄ
    cych się na stronie
    internetowej? Tak/Nie

    68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczÄ
    cych się w mediach
    społecznościowych? Tak/Nie

    69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
    wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa
    Szkole.

    70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny
    Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
    70 a. Jeżeli tak, jakÄ
    kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono
    na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
    Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
    70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego
    Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa
    Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.

    UZASADNIENIE
    W ostatnich latach w polskiej szkole doświadczamy wielu zmian. Dotyczy
    to zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. Naszym
    celem jest rozpoznanie obszarów trudności i wyzwań, zwiÄ
    zanych ze
    zmianami i rzeczywistościÄ
    szkolnÄ
    oraz na tej podstawie opracowanie
    publikacji zawierajÄ
    cej ustandaryzowanÄ
    wiedzę (w tym prawnÄ
    ) oraz
    kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejÄ
    cych się zmianach.
    Publikację roześlemy do wszystkich szkół objętych monitoringiem.
    Udostepnimy jÄ
    także na naszej stronie interentowej. Zależy nam na
    tworzeniu środowiska współpracy, dialogu, otwartości i równości,
    wspieraniu kadr zarzÄ
    dzajÄ
    cych oraz pedagogicznych szkół i rodziców
    a także promocji praw dzieci i praw człowieka w edukacji.

    Działanie realizujemy wramach projektu "Zdrowa szkoła", który jest
    wspierany przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej i
    współfinansowany przez Komisję EuropejskÄ
    w ramach Projektu
    „Building Bridges - Civic Capital in Local Communities”,
    realizowanego ze środków programu CERV finansowanego ze środków
    Komisji Europejskiej w ramach programu „Obywatele, Równość, Prawa i
    Wartości” na lata 2021 – 2027.

    Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13 ust.
    1 ustawy o dostępie do informacji publicznej). W razie dodatkowych
    pytań, ewentualnych trudności w odpowiedzi lub wÄ
    tpliwości, prosimy
    o kontakt: {{ email }} --
    Z poważaniem i pozdrowieniami
    W imieniu Zespołu
    Anna Dęboń
    Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
    tel. 504820333
    e-mail: {{ email }}
    NIP: 6292493017
    KRS: 0000773382

    Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest wspólnÄ
    ,
    oddolnÄ
    inicjatywÄ
    pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
    nauczycielek oraz osób uczÄ
    cych się.
    Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
    opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk
    lokalnych i ogólnopolskich.

    >

    UWAGA:
    ------------------------------------------
    Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z niÄ
    , sÄ
    poufne i
    przeznaczone wyłÄ
    cznie do użytku osób i jednostek, do których
    wiadomość została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana
    pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie
    wiadomości.
    ------------------------------------------
    This message and any files sent with it are confidential and intended to
    be used only by persons and entities to whom the message has been
    addressed. If the message was received mistakenly, please notify the
    sender and delete the message.
    ------------------------------------------
    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ZESPÓŁ SZKÓŁ
    ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ IM. BOHATEROW WESTERPLATTE W
    KĘDZIERZYNIE-KOŹLU, UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 1, 47-200
    KĘDZIERZYN-KOŹLE - dalej ADO.
    ADO przetwarza Pana/Pani dane wyłÄ
    cznie w celu wymiany informacji
    drogÄ
    elektronicznÄ
    . Jeśli kontaktujemy się z Panem/PaniÄ
    za
    pomocÄ
    poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta
    mailowego bezpośrednio od Pana/Pani w celu kontaktu, bÄ
    dź
    pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniajÄ
    cego ADO do
    kontaktu z Panem/PaniÄ
    . Nie będziemy udostępniać innym podmiotom
    Pana/Pani adresu
    e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa. Ma Pan/Pani
    prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia,
    ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia
    zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie, bez wpływu na
    zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
    przed jej cofnięciem. Dane nie będÄ
    przekazane odbiorcom do państwa
    trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Pana/Pani adres poczty
    elektronicznej będzie zapisany w naszej bazie do momentu cofnięcia
    zgody na jego przetwarzanie.
    -------------------------------------------
    THE INFORMATION CLAUSE
    1. The administrator of your personal data is ZESPÓŁ SZKÓŁ ŻEGLUGI
    ŚRÓDLĄDOWEJ IM. BOHATEROW WESTERPLATTE W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU, UL.
    BOHATERÓW WESTERPLATTE 1, 47-200 KĘDZIERZYN-KOŹLE - ADO further.
    2. ADO processes your data solely for the purpose of exchanging
    information electronically.
    3. If we contact you by e-mail, it means that we have received the
    e-mail address directly from you in order to contact you, or we have
    obtained an email address from a legal source entitling ADO to contact
    you.
    4. We will not share your e-mail address with other entities unless it
    is required by law.
    5. You have the right to access your data, correct it, delete, limit
    processing of it, the right to object and withdraw your consent to the
    processing of data at any time, without affecting the legality of the
    processing, which was made on the basis of consent before its
    withdrawal.
    6. The data will not be transferred to third countries or the
    international organizations.
    7. Your email address will be stored in our database until you withdraw
    your consent to its processing.

    UWAGA:
    ------------------------------------------
    Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z niÄ
    , sÄ
    poufne i
    przeznaczone wyłÄ
    cznie do użytku osób i jednostek, do których
    wiadomość została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana
    pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie
    wiadomości.
    ------------------------------------------
    This message and any files sent with it are confidential and intended to
    be used only by persons and entities to whom the message has been
    addressed. If the message was received mistakenly, please notify the
    sender and delete the message.
    ------------------------------------------
    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ZESPÓŁ SZKÓŁ
    ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ IM. BOHATEROW WESTERPLATTE W
    KĘDZIERZYNIE-KOŹLU, UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 1, 47-200
    KĘDZIERZYN-KOŹLE - dalej ADO.
    ADO przetwarza Pana/Pani dane wyłÄ
    cznie w celu wymiany informacji
    drogÄ
    elektronicznÄ
    . Jeśli kontaktujemy się z Panem/PaniÄ
    za
    pomocÄ
    poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta
    mailowego bezpośrednio od Pana/Pani w celu kontaktu, bÄ
    dź
    pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniajÄ
    cego ADO do
    kontaktu z Panem/PaniÄ
    . Nie będziemy udostępniać innym podmiotom
    Pana/Pani adresu
    e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa. Ma Pan/Pani
    prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia,
    ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia
    zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie, bez wpływu na
    zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
    przed jej cofnięciem. Dane nie będÄ
    przekazane odbiorcom do państwa
    trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Pana/Pani adres poczty
    elektronicznej będzie zapisany w naszej bazie do momentu cofnięcia
    zgody na jego przetwarzanie.
    -------------------------------------------
    THE INFORMATION CLAUSE
    1. The administrator of your personal data is ZESPÓŁ SZKÓŁ ŻEGLUGI
    ŚRÓDLĄDOWEJ IM. BOHATEROW WESTERPLATTE W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU, UL.
    BOHATERÓW WESTERPLATTE 1, 47-200 KĘDZIERZYN-KOŹLE - ADO further.
    2. ADO processes your data solely for the purpose of exchanging
    information electronically.
    3. If we contact you by e-mail, it means that we have received the
    e-mail address directly from you in order to contact you, or we have
    obtained an email address from a legal source entitling ADO to contact
    you.
    4. We will not share your e-mail address with other entities unless it
    is required by law.
    5. You have the right to access your data, correct it, delete, limit
    processing of it, the right to object and withdraw your consent to the
    processing of data at any time, without affecting the legality of the
    processing, which was made on the basis of consent before its
    withdrawal.
    6. The data will not be transferred to third countries or the
    international organizations.
    7. Your email address will be stored in our database until you withdraw
    your consent to its processing.

    Załączniki

    • Odpowiedź_na_informację_publiczną.pdf