Urząd Miejski w Krynkach
ul. Garbarska 16
16-120 Krynki
tel. 85 722 85 50 fax: 085 722 80 70
e-mail: kancelariaQ©krynki.pl
Krynki, dnia 01.12.2023 r.
Sprawa OR.1431.54.2023
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Email: sprawa-
62040GQfedrowanie.siecobywatelska.pl
W związku z otrzymaniem wniosku o udostępnienie informacji publicznej w dniu 20 listopada
2023 r., informuję, co następuje. |
Lista cudzoziemców oraz osób o nieustalonej tożsamości, zmarłych w okresie od 1 czerwca
2021 r. do chwili udzielania odpowiedzi na wniosek, które zostały pochowane na koszt gminy w
przedmiotowym okresie, wraz z następującymi informacjami:
e narodowość:
Kamerun Kamerun
e wiek
| 44 lata 32 lata |
e płeć
e data znalezienia zwłok
16.02.2023 r. 24.05.2023 r.
e data pochówku
09.05.2023 r. 06.09.2023 r.
e miejsce pochówku
Cmentarz Parafii Rzymsko-Katolickiej w | Cmentarz Parafii Rzymsko-Katolickiej w
Krynkach Krynkach
Ponadto wnosimy o:
e udostępnienie listy cmentarzy podległych gminie,
Odpowiedź: Na terenie Gminy Krynki nie ma cmentarzy komunalnych, jedynie parafialne.
e udostępnienie danych kontaktowych, w tym adresów e-mail, ww. cmentarzy.
Odpowiedź: Nie dotyczy.
Z up. BURMISTRZA
Emilia Szulborska-Żyndul
Zastępca Burmistrza
Obowiązek informacyjny - Informacja publiczna
- Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urząd Miejski w Krynkach,
ul. Garbarska 16, 16-120 Krynki, reprezentowany przez Burmistrz Krynek. Może Pan/Pani skontaktować
się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem 85 7228550.
- W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez UM danych osobowych może się
Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-
mail kierowanej na adres: iod_um_krynkiQpodlaskie.pl
- Pana/Pani dane osobowe zebraliśmy na podstawie przyjętych wniosków i prowadzonej z Panem/Panią
korespondencji. Dodatkowo dane te mogą być uzupełniane o dane osobowe pochodzące z innych
źródeł —od organów administracji publicznej, w szczególności z centralnych systemów informatycznych.
- Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań z zakresu informacji publicznej,
wynikających z Ustawy z dnia 06 września 2001 r o dostępie do informacji publicznej. Przetwarzanie
tych danych jest niezbędne do prawidłowego i sprawnego przebiegu zadań publicznych realizowanych
przez Urząd Miejski.
- Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom w szczególności na
podstawie obowiązujących przepisów prawa. W usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być
udostępnione, na podstawie umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom
świadczącym usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.
- Pana/ Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do zrealizowania zadania lub
zadań w związku z którymi zostały zebrane. Po zakończeniu realizacji tych zadań dane osobowe będą
przetwarzane wyłącznie w calach archiwalnych zgodnie z obowiązującą w jednostce instrukcją
archiwalną.
- Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych oraz możliwość ich uzupełnienia i
aktualizowania. Ma Pan/Pani prawo żądać ograniczenia przetwarzania danych.
- Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku przetwarzania
zebranych danych osobowych w sposób sprzeczny z rozporządzeniem RODO.