Spółka z o.o.
ul. Powstańców 2
Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja
t)
u 48-100 Głubczyce
Głubczyce, 17.02.2021r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W związku z otrzymanym wnioskiem w dniu 15 lutego 2021r. o udostępnienie informacji publicznej
informuję jak niżej:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń
zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. 1.
Spółka prowadzi BIP pod adresem http://bip.wodociagi-glubczyce.pl/. Ostatnia aktualizacja strony
miała miejsce w dniu 18.01.2021r. Spółka nie publikuje dokumentów z prac organów, nie publikuje
wyników kontroli zewnętrznych oraz nie publikuje wyników kontroli wewnętrznych.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. 2.
Spółka prowadzi rejestr umów, nie publikuje rejestru na stronach internetowych oraz BIP.
Tel./Fax 77485 27 21 „sekretariat -©©wodociagi-glubczyce.pl, Wydz. Eksploatacji -77485 22 41, Sprzedaż — 77485 22 35, Księgowość — 77485 22 43
Oczyszczalnia Ścieków - ul. Kopernika 41, 77485 29 40, Pogotowie wodociągowe - 994
NIP-748-000-19-82, REGON 530589590, nr KRS 0000087374 , kapitał zakładowy 39 854 500,00zł
Konto bankowe: Bank Spółdzielczy Głubczyce 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
Odp. 3.
Spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki.
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
Odp. 4.
Spółka nie posiada procedur przyznawania dotacji, darowizn, stypendiów oraz sponsoringu.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. 5.
Spółka nie publikuje informacji o przyznanych dotacjach, darowiznach, stypendiach oraz sponsoringu.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. 6.
Spółka publikuje sprawozdania finansowe w Krajowym Rejestrze Sądowym.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Odp. 7.
Przychody finansowe w 2019 roku wyniosły 10 361 832,64 zł.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Odp. 8.
Spółka nie miała straty za rok 2019 rok.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?
Odp. 9.
Cześć stała wynagrodzenia organów zarządzających wyniosła 98 906,28 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?
Odp. 10.
Cześć zmienna wynagrodzenia organów zarządzających wyniosła 14 400,00 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
Odp. 11.
Cele zarządcze spółki w 2019 roku zostały zrealizowane w ponad 90%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego,
dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. 12.
Uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego nie jest
publikowana na stronie internetowej ani BIP.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w
poprzednim pytaniu?
Odp. 13.
Spółka w 2019 roku zakupiła reklamę w publikacji lokalnej, o wartości 500 złotych (Kalendarz
Głubczyc).
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
Odp. 14.
Radni w 2019 roku nie realizowali w spółce uprawnienia, które jest przewidziane w art. 24 ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym.
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
Odp. 15.
Spóła w 2019 roku przyznała wsparcie w wysokości 3400,00 złotych (w tym umorzenie opłaty za
wodę klubowi sportowemu w wysokości 3000,00 zł).
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Odp. 16.
Spółka nie posiada adresu skrzynki ePuap.
Z poważaniem,
/
/
„ PREZĘS ZARZĄBU _—
Otrzymują: y Z 4
Adresat mgr inż Mariusz Rubczyński
2. a/a ak