MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
64-800 CHODZIEŻ, UL. KOCHANOWSKIEGO 29, TEL. +48 67 28 11 610
www.mwik.pl e-mail: chodziezQ© mwik.pl NIP 764-21-91-608
Chodzież, dnia 25.02.2021r.
L. dz. OP/3/02/2021/264/JP
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
dot.: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
W nawiązaniu do przesłanego wniosku o udostępnienie informacji publicznej, poniżej
Spółka przedstawia odpowiedzi na zadane pytania:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
TAK
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
BIP Spółki dostępny jest pod adresem: http://bip.mwik.pl/
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
Ostatnia aktualizacja strony BIP miała miejsce w dniu 29.12.2020 r.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń
zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
NIE
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
NIE
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli
tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
NIE
Sąd Rejonowy w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy KRS 0000046170 BDO 000100936
KONTO: PKO B.P.S.A. o/Wągrowiec 89 1020 3903 0000 1102 0010 3176 Kapitał zakładowy i wniesione udziały 43 442 000,00 zł
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
TAK
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
NIE
b) strona www
NIE
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
5. Czy
spółka
publikuje
informacje
o
przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/
sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
NIE
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? TAK Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www
TAK. Sprawozdania finansowe są składane przez spółkę do właściwego Sądu Rejestrowego,
tj. do Sądu Rejonowego w Poznaniu.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Przychody spółki w 2019 r. wynosiły: 12 916 249,09 złotych
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Spółka w 2019 r. nie poniosła straty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?
Łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego
w 2019 r. wynosiła 205 786 zł brutto.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?
Łączna
wysokość
części
zmiennej
wynagrodzenia
wypłaconej
członkom
organu
zarządzającego w 2019 r. wynosiła 22 227 zł brutto.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
Cele zarządcze spółki w 2019 r. zostały zrealizowane w 60%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego,
dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
NIE
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
NIE
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa
w poprzednim pytaniu?
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
NIE
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Spółka nie posiada adresu Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePuap.
…………………………..
Prezes Zarządu
Opracował: JP
Signed by /
Podpisano przez:
Stanisław Biniecki
Date / Data: 2021-
02-25 14:24