Witam,

poniżej przesyłam odpowiedzi do pisma z dnia 02.06.2021 r.:

CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU

1. a) tak

2. a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)

    b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)

3. Nie

4. b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
tam informacje trafiaja w pierwszej kolejności

    c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP

5. b) nie

6. b) nie

7. nie dotyczy

7.1 c) nie dotyczy

8. a) pracownicy urzędu

8.1. Podinspektor ds. kultury, sportu, zdrowia i promocji.

        Pracownik w swoim zakresie czynności ma ujęte prowadzenie i
aktualizacja oficjalnej strony internetowej gminy oraz profilu na Facebook.

8.2. Pracownik prowadzący profil na Facebook.

9. Widoczność wpisów nie jest ograniczona.

CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P

10. b) nie

11. nie dotyczy

12. nie

CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

13. d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social
mediach.

13.1. nie dotyczy

--
Iwona Kupiec
{{ email }}